1 Mart 2014 Cumartesi

ŞİŞE VEDE KUTU YENİLEME ÇALIŞMALARIM

Güneşli bir cumartesiden herkese selamlar, :)
Bugün sizlere yine bir değerlendirme çalışması paylaşıp kaçacağım...
İlk olarak isterseniz sevgililer günü masasında da gördüğünüz su şişesi değerlendirmesini nasıl yaptığımdan başlayayım...

değerlendirmeler, DIY, eskiyi değerlendir, kutu kaplama, süsleme, TASARIM, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, YENİLEME, şişe süsleme, şişe yenileme
Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere bu şişe kekik suyunun şişesi idi kekik suyunu bitirdikten sonra, önce şişenin içini yıkadım. Daha sonrada dışındaki etiketi bir güzel çıkardıktan sonra elime bant vede kırmızı ojeyi aldım...
Sonra bu şişeyi elime alıp boya gelmemesini istediğim yeri bantlayıp boyanacak yeri boş bıraktım sonrada ojeyi şişede boyamak istediğim yerlere 3 kat oje sürüp kurumaya bıraktım... Ojeler zaten çok çabuk kuruduğu için hemen kurudu. Bantlı yerleri  yavaş yavaş çıkarıp şişe süsleme işimi bitirdim....
Bu şişeyi isterseniz vazo olarak isterseniz süs objesi olarak yada benim kullandığım gibi su şişesi olarak kullanabilirsiniz... Benim çok hoşuma gitti yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere kırmızı renkli masa süslemelerimde bu şişemi de kullanıyorum... :)
Veee ikici değerlendirmem yine bir kutu kaplaması...


Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere bu kutu breathe rightin kutusu idi içindeki bantları bitirdikten sonra kutusu çok hoşuma gitti. Resimde tam anlaşılmıyor ama kapağı vede tabanı çok kalın malzemeden yapılmış kolay kolay bozulmayacak tarzda bir kutu... Bende bu kutuyu en basitinden evdeki yapışkanlı folyodan kutuyu kapladım. Sonrada üzerine kırmızı tülle yaptığım yoyo çiçeğinden bir tanede yapıştırıp kutumu atmadan kullanır hale getirdim... :)


Benden şimdilik bu kadar başka değerlendirme çalışmalarımda görüşmek dileği ile
hoşça kalın...

0 comments: