5 Mart 2014 Çarşamba

Efe'nin günlük kombini

Merhabalar arkadaşlar :)
Benim cep telefonum iyice kafayı yedi ama maalesef hangi tel ile değişeceğim konusunda tam bir karar veremediğim için şimdilik onunla idare ediyorum... :(
Akşam telefonum şarjı bittiği için bataryasını çıkarıp sarj aletine bataryayı taktım, sabah eşimi işe gönderdikten sonra ise bataryayı tekrar telefona taktım. Ama benim telefon bataryayı çıkardıktan sonra saat ayarlarını sıfırladığı için tekrar ayarlamam gerekiyordu ama ben uykulu uykulu olduğum için ayarlamak aklıma gelmeden teli baş ucu komi dinine koyup tekrar yattım... :) Eeee telefonun saati ayarlı olmadığı için telefonun alarmı çocukların okul saatinde çalmamış :) Bende uyuya kalmışım... Sonra saat 9.10 da aniden kalktım birde baktım ki saat geçmiş küçük için pek önemli değil ama büyüğün birinci dersi çoktan başlamış bile :) ... Hemen alel acele ikisini de kaldırıp üzerlerini giydirip tek tek sınıflarına bırakıp öğretmenlerine ufak biri özür ile teslim ettim... (Neyse ki Allah'a şükür öğretmen yoklamayı daha almamışta ondan kuzucuğum yok yazılmaktan son anda kurtuldu )
Bu şekilde bizim için biraz aksi olarak başlayan günü öğleden sonra benim küçüğü okuldan erken alıp sağlık ocağına götürdüğümde havanın güzelliği vede biraz yürüyüş bizi biraz rahatlatıp içimizi açtı :)
Oğluşumu kontrolden çıkıp eve giderken çektiğim bir kare...


Üstünü başını düzeltmeden olduğu gibi çektim :) Bakar mısınız benim dağınık oğlumun yakası biri aşağıda diğeri yukarıda... Ama olsun ben onun o halini bir ayrı seviyorum :) Bence ona dağınıklık çoook yakışıyor :)
Benden şimdilik bu kadar en yakın zamanda görüşmek dileği ile hoşça kalın...

0 comments: