27 Mart 2014 Perşembe

Tanışma Yıl Dönemimiz

Merhabalar arkadaşlar,
bugün 27 mart, bu gün benim için çook önemli... Bu gün hayatımın anlamı, benim ilk ve son göz ağrım olan kocişkom ile tanışma yıl dönümüz. :)


Şimdi, şöyle eskileri düşündüm de; biz onunla nice güzel vede üzücü günler atlatmışız. Ama tüm onca olaylara rağmen daima bana desteğini eksik etmeden sürekli yanımda varlığı ile hayatıma güzellik veren aşkıma buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum....

Derler ki zamanla evlilik aşkı öldürür... Bence çok yanlış vede anlamsız bir söz; çünkü evlendikten sonra sevgimizden hiçbir şekilde azalma olmadığı gibi aksine evlendikten sonra her gün biraz daha katlanarak birbirimizi sevmeye devam ettik...

Daha nice uzun vede mutlu yılları seninle birlikte yaşarken ellerimiz birbirine daha sıkı sarılarak hiç ayrılmaması  dileği ile....

SENİ SEVİYORUMMMMM!...


Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. yavrularınızla nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllarınız olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım amin inşallah...

      Sil
  2. Allah nice nice hayırlı yıllar nasip etsin. :))

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunu daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğunuzu yeni gördüm ve takip etmeye başladım Ben ekledim bloğuma http://guldyar32.blogspot.com.tr/ sizde eklerseniz sevinirm.

    YanıtlaSil