14 Mart 2014 Cuma

KIZ YEĞENİM İÇİN ÖRDÜĞÜM BERE YAPILIŞI İLE BİRLİKTE

Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlere daha 15 tatilde babam geldiğinde kız yeğenime vermesi için yaptığım bir bereyi paylaşacağım....

Bazen bu şekilde bazı şeyleri paylaşmayı unutuyorum ama sonrasında resim arşivimi gezerken gözüme takılıyor :) Bende o zaman hiç zaman kaybetmeden hemen sizler ile paylaşıyorum....

Hımm bu arada bu kız yeğenim ikiz, bir tanede erkek ikiz eşi var. onun içinde kızgın kuşlar beresinden yapmıştım ama onun resmimi sanırım hiç çekmemişim :( Arşivi o kadar çok gezdim ama bulamadım.... O sebepten onu sizler ile paylaşamayacağım ama mantık aynı idi sadece fark ipin rengi vede karakterlerin farklı olması....

bere modeli, el emeği, çocuklarım, örgü, şapka modeli

Bereyi ilk resimde de gördüğünüz gibi şiş ile düz haroşo örgü ördüm sonra bereyi bitireceğime yakın her ilmeği keserek örün. Bu şekilde bir sırayı tamamladıktan sonra ilmek sayısını yarıya düşürmüş olacaksınız... Bu şekilde diğer ilmeklerinde aynı mantık ile bir ilmeği diğer ilmek ile birlikte alarak onunda yarısına düşürün dahaki tek ilmek kalana kadar tek ilmek kaldığında ise ipi koparıp kenarını bir iğne yardımı ile dikin... Sonra ise istediğiniz karakterin yada çiçek, böcek ne istiyorsanız onun ile berenin ön yüzünü süsleyin....

Ve sonra çok şık vede cici bir bereniz olmuş olacak.... Alttaki resimde de gördüğünüz üzere...

Bu arada benim kız çocuğum olmadığı için mecburen bereyi oğluşum Emir'in kafasına giydirip resim çektim... Tabiki zorla yalvar yakar giydi bey fendi yok efendim bu bere kız beresi imiş bu bereyi o giymezmiş :)... Gibi bir sürü şeyler söyledi ama tabiki anne galip geldi veee giydirdi... :)

bere modeli, el emeği, çocuklarım, örgü, şapka modeli

Oğlu şumun önündeki ise test sayfası benim çalışkan oğlum bu esnada da test çözüyordu....

Diğer bere modelleri postuma bakmak için tık tık

Hoşça kalın....

2 yorum:

  1. :)) tipik oğlan çocuğu tepkisi.neyseki yüzü çıkmamış işte :) çok cici olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evete aynen öyle... Zaten yüzünün çıkmaması şartı vardı :)

      Sil