28 Mart 2014 Cuma

PELERİN DİKTİM :)

İyi akşamlar arkadaşlar, bugün sizlere başlıktan da anladığınız üzere diktiğim pelerini paylaşacağım....

Aslında bu pelerini daha önceden burada görmüştünüz ama  orada da söylediğim üzere bu pelerin için ayrı bir post girmeyi düşünüyordum... Çünkü malum bildiğiniz üzere bu benim ilk dikiş denemem :)

İlk defa kendime kendi kafama göre bir şey tasarlayıp, kestim, biçtim ve diktim... :)

Bu sebepten birazcık sevinç var :)

Hımm bu arada öyle pelerin diktim diye sakın ola ki düşünmeyin yeni bir kumaştan dikiş yaptım :) Tokideki ses illaki değerlendirme yapacak ya bu dikiş işini de değerlendirmeye döktü :)

Vee ev için giydiği penye kumaştan olan etek pantolonun pelerine dönüştürdü :)


DİKİŞ, dikiş makinesi, pelerin dikimi, DIY, TASARIM, değerlendirmeler, eskiyi değerlendir, değişim

Yukarıdaki resim kolejinden de gördüğünüz gibi pelerinim tamamen hayal üzerine çıktı. Ben bu pelerini dikerken hiç öyle kalıp filan kullanmadan göz kararı kesip parçaları birbirine birleştirerek diktim... O sebepten ufak tefek hatalarım vardır dikiş blogları o hatalarımı artık maruz görün  :)Çünkü ben bu dikiş işi için hiçbir şekilde eğitim almadan kendimce öğrenmeye çalışıyorum. O sebepten illaki kusur vede hatalarım vardır onuda inşallah en yakın zamanda öğrenip halledeceğim...

Bu pelerinimi hatta pembe badi ile bugün sabah veli toplantısına giderken giydim.. Ve bence pembe renk ile kombine yapmak daha çok yakıştı ama onun resmi olmadığı için şuanda onu paylaşamayacağım.... :( Ama inşallah başka renklerde de giydikçe zamanla paylaşacağım... Çünkü her ne kadar eski bir kumaş ile dikmiş olsam da benim için bu pelerin çook değerli :)

Peki ya sizce nasıl olmuş?...

Hoşça kalın...

14 yorum:

  1. ilk dikiş mi :) çok güzel olmuş kendi çabanızla bu başarınız takdir edilesi ..
    eski penyeden böyle dönüşüm yapabilen yeni kumaşlarla neler neler yapar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle ilk dikiş :) çok teşekkür ederim....

      Sil
  2. Çok güzel olmuş,sana da çok yakışmış,güle güle giy canım...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok güzel olmuş bende kendimce öğrenmeye çalışıyorum ama bu kadar başarılı değilim henüz güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sana da kolay gelsin inşallah sende başarılı olursun... Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. valla kalıp felan kullanmadan iyi içinden çıkmışsın maşaAllah diyorum.. güzel günlerde giy canım ellerine sağlık ! :)

    YanıtlaSil
  5. Yine çok güzel olmuş,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. VAVVVV SUPER...ELLERİNE SAGLIK..NE GUZEL BECERIKLISIN MASALLAH

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil