13 Mart 2014 Perşembe

DON 2 FİLMİNİ İZLEDİM

 Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlere pazar günü izlediğim bir filmi paylaşmak istiyorum....
Film 2010 yapımı bir hint filmi... Filmi izleme nedenlerimden en önemli etken baş rolünde Shahrukh Khan'ın olması bu oyuncuyu özellikle benim adım khan da oyunculuğunu çok sevdiğim için bu filmi izlemek istedim...

aksiyon filmi, film, film tavsiyem, izlediğim filmler, sürükleyici film, tavsiye ettiğim filmle

Ama şunu söylemem gerekiyor ki Shahrukh Khan, benim adım khan karakterinden bambaşka bir karakter ile karşımıza çıkıyor. Bu sefer bu filmde kötü karakterde bir banka soyguncusu olarak karşımıza çıkıyor ama bence kötü karakterde ona çok yakışmış. :)
Her ne kadar filmde kötü karakterde olsa da yinede oyunculuğu süper ama bu sefer daha çok artist halleri ortaya çıkıyor...Birde çok zeki biri düşmanların hamlesini Don daha önceden düşünüp hemen önlem alması gerçekten de çok güzel bir yöntemdi...
Filmde kullanılan müziklerde çok hoşuma gitti birde özellikle filmide Don'un bir sözü var onu sürekli tekrarlaması ve finalde de izleyicilerin o sözü söylemesi için tongaya düşürmesi çok güzeldi.... O sözde şuydu '' Don'u yakalamak zor değil, imkansızdır'' sözü...

Filmi aranızda izlemeyeniz varsa hiç zaman kaybetmeden izlesin ama öyle başları görüp peşin hükümlü olup hemen kapatmayın sonradan film çok canlanıp aksiyon içerikli sahneleri geliyor...

Hoşça kalın...


4 yorum:

  1. Shahrukh Khan bütün filmlerini çok severim zaten ki adamın hastasıyım :D Don bir efsanedir :)

    YanıtlaSil
  2. don karizması diye bir şey var şüphesiz. bilmiyorum seyerettiniz mi ama don 1 de nefistir. aşk filmi severseniz veer zara harikadır gerçi shahrukh olurda kötü mü olur na mümkün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok onu daha seyretmedim ama aklımda inşallah onuda seyredeceğim... Evet aynen öyle shahrukh olur da hiç kötü olur mu :))

      Sil