15 Mart 2014 Cumartesi

Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixir Ürünü Hakkındaki Yorumum

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün sizlere EverdayMe sitesinini bana, denemem için gönderdiği Panten Argan Yağlı Elixir hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım....


 Aslında öyle saçlarım için fazla bakım yapan biri değilim gözüme ne çarparsa onu kullanmaktan ziyade senelerce kullandığım bildiğim şeyleri saçlarıma uygularım. Ama bu pantenin argan yağlı elixirini genellikle makyaj blogların da sık sık rastladım ve genellikle de olumlu sonuçlar aldıklarını yazdıkları için bende o ürün hakkında bir merak konusu olmuştu... Bende o sebepten hazır bana da gönderilmişken denemek istedim... Ve eşim ile birlikte denedim....

Ürünün arkasında yazan vede ürünün resmi sitesinde ki vaatleri şu şekilde:
-Saçları ağırlaştırmadan onarır.
-İpeksi yumuşaklık kazandırır.
-Yıpranmalara karşı saçı korur.

Ürün benim elime 3 hafta önce geçti... Ben ürünü geçer geçmez ilk işim denemek için elime sıktığımda o kadar hoş kokusu var ki ilk başta şunu söylemem gerekiyor ki kokusu beni cezbetti... Daha sonra ürünü duştan çıkarken ıslak saçıma uyguladım ve durulamadan çıktım... Sonra saçlarımı taramak için elime tarağı aldığımda baktım ki resmen tarak saçımdan kayıyor :) Yani arkadaşlar bence kokusu vede saçların çok çabuk açılması benim için artı bir özellikti...

Ürünün etkisi hemen o gün var ertesi gün geçti gibi bir şey söz konusu değil günlerce saçlarına bir parlaklık vede yumuşaklık veriyor... Ama siz yok ben her gün kullanmak isterim derseniz de her gün kullanabilirsiniz... Çünkü bu ürünü saçlarınıza kullandıktan sonra herhangi bir şekilde yıkamak yada durulamak gerekmiyor...

Ama şunu belirteyim ki çok yağlı saçlarınız varsa saç diplerinizden ziyade saç uçlarınıza bu üründen uygulayın o zaman sizin için çabuk yağlanma yapmaz vede daha iyi sonuçlar almanızı sağlar...

Biz eşim ile birlikte üründen şimdilik memnunuz ve her banyodan sonra panten argan yağlı elixiri saçlarımıza uygulayıp öyle çıkıyoruz... :)

Benden şimdilik bu kadar herkese mutlu hafta sonları :)

Hoşça kalın...

13 yorum:

  1. bende kullandım ve memnun kaldım.tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişenin altındaki tarih üretim mi tüketim mi acaba bugün aldım altındaki tarih 11\04\14... Nur

      Sil
  2. ürün şarap gibi kokuyor hiç memnun kalamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarap kokusu nasıl bir şey bilmiyorum ama benim hoşuma gitti...

      Sil
  3. bugün benim saçımı acayip matlaştırdı. Son kullanma tarihinin dolmasına 15 gün falan var ondan olabilir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence ondan değildir zaten bu tür yağlı ürünlerde son kullanma tarihleri pek önemli değil. Sizin saçlarınızı matlaştırma sebebi ya saçlarınız çok yağlı olduğu içindir yada üründen çok fazla kullanmışsınızdır üründen fazla kullanmak iyi gelmiyor aksine kötü sonuçlar doğuruyor o sebepten üründen çok az elinize sıkın daha sonra ise tüm saçlarınıza o ürünü masaj yapar gibi yedirin...

      Sil
    2. son kullanma tarihi neresinde yazıyor

      Sil
  4. Sisenin altındaki tarih üretim mi tüketim mi acaba bugün aldım altındaki tarih 11\04\14... Nur

    YanıtlaSil
  5. Bunu diplere uygulaya biliyormuyuz yoksa dipler dışındaki bölgeleremi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı saçlar için diplere uygulanırsa hemen yıkanması gerekiyor. Ama kuru saçlar için uygulanabilir.

      Sil
  6. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil