10 Mart 2014 Pazartesi

TOKİDEKİ SESİN PAZAR GÜNÜNDEN KARELER

Haftanın ilk gününden herkese selamlar.... :)
Hafta sonunuz umarım enerjik vede sevdikleriniz ile geçmiştir der ve bizim için çok güzel olan hafta sonumuzu sizlere resimler ile paylaşmaya başlıyorum :)
Bizim için hafta sonu cuma akşamından başlar, hafta sonları iş ve okul olmadığı için cuma geceleri genellikle geç saatlerde yatılır... O sebepten doğal olarakta sabahları geç kalkıldığı için kahvaltımızda geç saatlere kalır...

Saat 11 gibi yapılan bir kahvaltıdan küçük bir kare :) 
Sabah bu şekilde kahvaltı geç yapılınca öğlen yemeği pek yemeyiz onun yerine kuru yemiş vede meyveler ile geçiştiririz...
Bizde onun için yanımıza meyvemizi vede kuru yemişimizi alıp hımm birde park gezmelerin demirbaşı haline gelmiş olan çekirdeğimizi de alıp parka çıktık...
Parkta Emir babası ile bol bol top oynadı...



Onlar çimlerde yuvarlanarak enerjilerini atarken bizde Efe ile önce salıngaç vede kaykayda oynadıktan sonra etrafı gezerek yürüyüş yaptık...

Bu arada benim üzerimdeki siyah pelerini kendim diktim onunla ilgilide daha geniş vede açıklayıcı bir post önümüzdeki günlerde gelecek beklemede kalın...

Eve geldikten sonra ben akşam için yemek hazırlıklarına çocuklar ise oyuncaklarına daldılar... :)

Bakınız alttaki karede oyuncakları ne güzel sıralamışlar onu göreceksiniz :)



Sabah dışarıda bol bol koşup yoruldukları için akşam yemeğinden sonra kuzucuklar esnemeye başladılar :) Bende onları banyo yaptırıp yatırdım...
Bakınız Efemin banyodan çıkmış hali uykusu öyle çok gelmiş ki gözleri dahi kızarmış :)

 

Çocukların banyosunu yaptırdıktan sonra Kuzucuklarım kendilerini yataklarına zor attılar... Zaten yatar yatmazda uyudular kaldılar :p

Onlar uyuduktan sonra bizde eşimle birlikte çok güzel bir film izledik. Film çok güzeldi o filmle ilgilide en yakın zamanda da bir post yayınlanmak istiyorum...

Benden şimdilik bu kadar çünkü şuanda ev ödevlerine yardım etmem gereken iki tane kuzu beni bekliyor :)

Hoşça kalın...

2 yorum: