26 Mart 2014 Çarşamba

DİKİŞSİZ BEBEK YELEĞİ YAPILIŞI İLE BİRLİKTE

Merhabalar bloggerler,

Bugün sizlere eline sağlık programında gördüğüm sonrada ''ama bu çook basitmiş ben bundan yaparım'' diye kendi kendime böbürlendiğim dikişsiz bebek yeleğinden yaptım... Üstüne üstelik birde evdeki yarım iplerden yaptım ki böylelikle ipleri de değerlendirmiş oldum :)  

Bakınız altta Emir'in peluş oyuncağı burada da bahsettiğim bizim öpücük peluşlarımızdan olan dipçikte konu mankenimiz oldu :) Eeee nede olsa benim küçük çocuğum yok, ayrıca kız çocuğumda olmadığı için başka giydirebileceğimiz bebeğimizde olmadığı için ancak bu şekilde ördüğüm yeleği gösterebildim. Umarım anlaşılır olmuştur...


Yukarıda da bahsettiğim gibi ipler yarım kalmış iplerdi turuncu sakallı ip kalpli yastığımdan kalmıştı krem rengi olan ip ise kız kardeşimin çocuğu için daha önceden ördüğüm bir yelekten kalmış ipti...


Düz haroşe örgü ile iki sıra sakallı ipten 6 sırada krem rengi iple örgü ördüm sonra yukarıdaki 1. sıradaki resimde de gördüğünüz gibi şişin yarısını geçecek şekilde boyuna geldikten sonra 2. sırada da gördüğünüz üzere kol kısımlarını keserek örgüye devam ettim ikinci kolu da aynı şekilde yaptıktan sonra 3. sıradaki gibi bir görüntü oluşuyor sonra bu şekilde kol oyuntularını ayarladıktan sonra 4 sıra düz örgü ördükten sonra bir alıp bir keserek ilmek sayısını yarıya düşürün sonrada 4. sırada da gördüğünüz şekilde yaptıktan sonra örgüyü kesip bitirin...

Vee sonra ister çocuğunuza isterseniz de benim gibi sevdiğiniz kişilerin bebeklerini görmeye giderken götürmek için bir köşeye kaldırın... Tercih sizin...

Ben bu modeli çok sevdim. Çünkü model çok basit olduğu gibi ayrıca da kalan ipleri değerlendirdiği için benim için en gözde bebek yeleği modeli oldu kendisi :)


Hoşça kalın..

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım dikilmemesi de ayrıca güzelmiş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) evet öyle dikişsiz olması gerçekten de çok güzel bir şey...

      Sil
  2. Ellerine saglik,cok hos olmus..Gayet pratik,yapmasi kolay :))))

    YanıtlaSil