25 Mart 2014 Salı

MİMLENMİŞİM :) SİZDE MİMLENMEK İSTER MİSİNİZ?...

Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlere canım arkadaşım diloşun ayak izleri beni mimlemiş onun mimini cevaplayacağım...

Canım arkadaşım sen beni mimlersinde ben senin mimini hiç cevaplamaz mıyım :) İsterseniz şimdi mim sorularına vede benim cevaplarıma geçelim...

1-Neden Bloğunun Adı......?

Bloğumun adı tokideki ses, çünkü benim bloğum kişisel bir blog benim bloğumda ailemden, kombinlerimden, gezip gördüğüm yerlerden, pişirdiğim yemeklerimden kısacası benim gözüm ile hayata dair tüm güzelliklerinden bahsettiğim için vede tabiki en önemli etken şuanda tokide oturduğum için tokideki ses....

2-En Vazgeçemediğin Kitabın.... ?
Okumak konusunda hiç öyle kitap ayırt etmem elime ne geçerse okurum özellikle dini kitaplar, tarihi kitaplar vede klasikleşmiş kitapları okumayı daha çok seviyorum... Ama bu sorudan sonra şöyle bir düşündüm de ilk aklıma gelen sefiller oldu sanırım şuanda en çok o romandan etkilenmişe benziyorum :) İlerleyen zamanlarda okuduğum başka bir kitap onu gölgesinde bırakırmı onu bilemem :)

3-Kendinle İlgili 3 Doğru 1Yanlış Söz....?

Hımm ama bu soru biraz itiraf gibi olacak ama neyse artık iş başa düştü cevaplamak lazım :) O sebepten yine aklıma ilk gelenleri sıralayacağım :)
-Çok kıskanç bir insanım...
-Söz verdiğim sözleri illaki tutacağım yoksa içim hiç rahat etmez...
-Sıcak kanlı vede çok samimi bir insanım
- Veee hiç kinci değilimdir :) dermişim... Siz anladınız onu :)
Aaaa mim bitti mi?... Bu kadarcık mıydı ?... HA HAHAAA başka mimleriniz varsa yollayın ben cevaplarım :) Şimdi de sanırım başka arkadaşları mimlemem gerekiyor ama bu mimi benim bildiğime göre hemen hemene tüm bloglar cevapladı o sebepten bende benim takipçim olup bu mimi cevaplamamış olan ama bende cevaplamak istiyorum diyen tüm sevdiklerime gitsin :)

Hımm Bu arada eski blog arşivime şimdi baktımda ben başka mimlerde cevaplamışım onları okumak isterseniz de sizleri buraya alayım...


Hoşça kalın.

0 comments: