11 Mart 2014 Salı

Eflatun ve Gold Rengindeki Balık Sofram

Merhabalar arkadaşlar,

Bu gün sizlere eflatun ve gold rengi bir arada kullandığım balık sofrasını paylaşmak istiyorum....


Hafta sonu park gezmesinden geldikten sonra ben hamsileri temizleyip tavada kızartırken eşimde bize çiğ köfte ve salatayı hazırladı :) Sonra masamızı hazırlayıp afiyetle yedik...


Masadaki eflatun runnerı Beypazarından aldım. Tabaklar çeyizimden, peçeteler selpak, bardaklar ise kristalin bardaklarından yine oda çeyizimde olan bardaklar...

Benden şimdilik bu kadar daha farklı vede yeni postlarda görüşmek dileği ile

Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. eflatunu görünce geldim benim rengim. :)) ama balık ve çiğ köfteler harikaymış.. eşinin ve senin ellerine sağlık! çok iştah açıcı bir sofra. :)) afiyet şifa olsun

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,afiyet olsun.Bu aralar yorum bırakamıyorum bilgisayarım çok yavaş ama bloguna mümkün oldukça uğruyorum, ziyaretime sessiz devam ediyorum arkadaşım:)Ziyaretin için ayrıca teşekkür ederim,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım :) selam ve sevgiler benden sana olsun....

      Sil
  3. ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyor sofran...

    YanıtlaSil