24 Mart 2014 Pazartesi

BEN MAÇA GİTTİM Kİ :)

Haftanın ilk gününden herkese koskocaman öpücükler :)

Nasılsınız?... İyi misiniz?... Beni sorarsanız ben yine her zaman ki gibi mutlu, huzurlu vede enerjiğim çoook şükür :)

Evet evet başlıktan da okuduğunuz üzere ben maç izlemeye gittim... :) Her zaman benim istediğim olacak değil ya arada kuzularımın vede kocişkonun istediği yerlere de gitmek lazım :)

O sebepten bizde pazar günü Ankara spor vede Samsun sporun maçını izlemeye asaş stadına gittik...

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Maç izlemek sandığım kadar sıkıcı değilmiş bunu anladım :) aslında eğlenceli bile sayılır :) özellikle karşı takımın taraftarlarının yaptığı tezahürat vede meksika dansını izlemek benim çok hoşuma gitti :) çok eğlenceli idi... Bende çekirdek vede mısır eşliğinde sanki film izler gibi taraftarları... Pardon pardon futbol oynayanları izledim :)) 

İkinci yarıdan sonra Efe sıkılmaya başladı... Kuzucuklarımın ikisi ne kadar da farklı Emir tam bir fanatik her gün TRT 3 ü saatlerce izlese sıkılmaz ama Efe biraz izler sonra hemen sıkılır sanırım bu çocuk anasının oğlu birazcık maymun iştahlık söz konusu :)

Efenin sıkıldığı anlarda parmaklıkların orada kendi kendine oyunlar oynadığı andan bir kare :)

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Ama benim oğlum sıkılırda ben durur muyum ben de ısrar edince maçın bitmesine son 10 dakika kala stattan ayrıldık...

Emir ve kocişkonun istediği yere gittikten sonra şimdi sıra Efe ile bana geldi... Efeciğimin isteği üzerine bu seferde harikalar diyarına gittik...

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Park kısımlarında kuzularım dilediği şekilde eğlenip oynadıktan sonra gölet kısmına gidip orada bol bol gezinip zaman geçirdik...

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Ankara da deniz olmadığı için bu tarz gölet yada barajlar bizlerin daha çok dikkatini çektiği için kuzucuklarımın göletteki ördekleri izlerken halleri :)

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Veee günün sonunda gün boyu hiç oturmadan koşup oynadıkları için Efe'nin eve dönüş yolundaki hali... :)

aile, erkek kombini, erkek çocuğu kombini, gezmeler, harikalar diyarı, kombin, maça gitmek, mutluluk, park gezmesi, stada gitmek, tesettür kombini, çocuk kombinleri, çocuklarım

Bizim için bu şekilde çok güzel bir hafta sonu geçti... Böylelikle yeni bir haftaya girmek için kendimizi çok güzel hazırladık... Darısı diğer hafta sonların der ve ben kaçarım :)

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Maasallah ne kadar hayat dolusun az öz idareci kucuk seylerle kocaman mutluluk yaratan bayildim sana rabbim kuzucuklarini bagislasin sana esin cok sansli senin gibi biri hayatinda oldugu icin postlarini inceleyip esime dönüp diyorumki ben varlik icinde kocaman bi yoksulum bu arkadastan sonra ogrendim bunu diyorum yasamasini yasamdan zevk almasini cok super basarip yansitiyosun dayanamadim yazdim ohh cok opuyorum mutlulugunuza nazar degmesin becerikli hayat dolu tokideki ses.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çook teşekkür ederim Allah razı olsun amin inşallah kimsenin mutluluğuna nazar değmez
      Bu arada bu güzel yorumunuz ile beni şenlendirdiniz onun içinde ben size teşekkür ederim :)

      Sil