1 Mart 2012 Perşembe

KAR TATİLİNDEN 2 GÜN

Bugün yine soğuk, rüzgarlı bir Ankara sabahı ile güne başladık. Havanın soğukluğu yüzünden okullar iki gün tatil o yüzden Emirim, iki gündür evde bu havanın soğukluğu en çok onun işine yaradı hani :)

Sabah eşimi işe gönderdikten sonra, kuzucuklarım uyandı onlarla birlikte  güzel bir kahvaltı yaptık. Sonra onlar oyuna daldı bende normal günlük yaptığım ev toparlama işine koyuldum işim bittikten sonra baktım ki benimkiler çizgi film izlemeye koyulmuşlar bende o sesliği fırsat bilip yeni aldığım romanı okumaya koyuldum.



Bu romanı geçen pazar günü avmde almıştım Barbara Scott un aşk yemini kitabı henüz daha başındayım ama anladığım kadarı ile karşılıksız hüzünlü bir aşkı anlatıyor. Beni hemen içine alıyor, sürükleyici bir roman onu okurken resmen o aşkı yaşıyormuşum gibi hissetiyorum. Bitirdikten sonra daha açıklayıcı olarak ne anlattığını anlatan size bir post yazarım.





Saat 11 gibi bizimkiler yine açıkmışlar ' Anne kaynımız acıktı ' diye yanıma geldiler bende onlara çok sevdikleri krepten yaptım öyle iştahlı yiyorlardı ki benimde canım çekti birlikte afiyetle yedik eee kilosuna dikkat eden biri olarak bu aldığım kaloriler beni rahatsız etti. :(( Bende benim özel içeceğim olan hazmı kolaylaştırıcı bağırsakları çalıştırıcı bitki çayımı hazırladım ki hazım etmekte yardımcım olsun diye :)
afiyetle içtim...:)






Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

6 yorum:

  1. vay efendim bu ne şıklık çok güzel görünüyosun maşallah.krep bayılırım ama kilo yapıyo bunlar ya :(

    YanıtlaSil
  2. Senin kar tatilin de benim ki gibi geçmiş, çocuk olunca hayat sınırlanıyor maaleesef. Canları sağolsun iyiki çocukarımız var tabiki. Bu arada bolera güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle mehtap malesef, ama onlarda bizim hayatımızın ayrı bir renkleri onlarsız da olmaz

      Sil
  3. Reklam Panoma bir bak deyip kaciyorum :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. biz anneler için aslında çokta karışık bir post değil,hepimizin yaşadığı sıradan birgün diyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNE ELİ GİBİ DİKKAT EDERSENİZ BEN GÜNÜM İÇİN KARIŞIK BİR GÜN DEMEDİM SADECE POST İÇİN ÖYLE DEDİM LÜTFEN CÜMLEYİ GÜZEL OKUYUN SONRA YORUM YAPIN

      Sil