22 Mart 2012 Perşembe

OĞLUMUN KURANI KERİM OKUMASI

NAMAZ, çocuklarım, kur'an- Kerim, KUR'AN-I KERİM ÖĞRETMEK, kur'an-ı Kerimi hatim etmek, çocuk faaliyeti, çocuklarda dini eğitim,

Emir, benim 5.5 yaşında kreşe giden en büyük oğlum. Kreş diyorum ama bu kreş sizin bildiğiniz gibi bir kreş değil, bu kreş biraz daha farlı bir okul farkı ne mi? Farkı orda Kuran'ı kerim öğretiliyor.

Ben kendim ilkokul 2 ye giderken öğrendim bu kutsal kitabı onun için her zaman aileme ' Allah razı olsun bana böyle bir imkan sunup öğrenmeme vesile oldular'  diyerekten onlar için dua ederim.

Bende onun için hep söylerdim çocuklarımı Kuran'ı Kerim okumaları için okullara, kurslara göndereceğim belki ileride onlarda  benim yaptığım gibi bana dua ederler hemi de en büyük görevimizi yerine getirmiş oluruz diyerekten. Sağ olsun eşimde benim bu düşüncemi destekledi ve oğlumu Kuranı Kerim öğretilen bir kreş bulup gönderdik.

Yavrucuğum maşallah bizi hayal kırıklığına uğratmadan çabucak öğrendi.:)) Şimdi tecvitli olarak okuyor 12. cüze geçti Allah kısmet ederse bu sene hatim edecek. Çünkü evde günlük 5-6 sayfa okuyoruz. Okulda da durumu çok iyiymiş pazartesi günü öğretmeni yakasına sınıfta başarılı olduğundan, ikincilik için bir yıldız yapıp takmış. Kuzucuğum eve geldiğinde o kadar çok sevinçli vede heyecanlıydı ki anlatamam onun o mutluluğunu görünce bir kez daha kendi kendime çok iyi bir karar verip oğlunu bu okula göndermişsin dedim..

NAMAZ, çocuklarım, kur'an- Kerim, KUR'AN-I KERİM ÖĞRETMEK, kur'an-ı Kerimi hatim etmek, çocuk faaliyeti, çocuklarda dini eğitim,

Şimdi ise en büyük arzum  Allah nasip ederse küçük oğlumunda öğrenmesini istiyorum. Ama o henüz çok küçük olduğu için gönderemiyorum. Biraz daha büyüsün onuda göndereceğim.

Hani size oğlum içinde çok kıymetli güzel bir şey aldık sonra size anlatan post yaparım demiştim ya işte oğluşum için aldığımız şey bu mübarek kitap Kuranı Kerimdi. Hadi itiraf edin kimse tahmin edememişti demi :))

NAMAZ, çocuklarım, kur'an- Kerim, KUR'AN-I KERİM ÖĞRETMEK, kur'an-ı Kerimi hatim etmek, çocuk faaliyeti, çocuklarda dini eğitim,

Hepinize hayırlı günler dilerim...


26 yorum:

  1. Maasallah, ne güzel yaa :)
    Allah'im hep böyle ayni basariyla devam etmesini nasip etsin.
    Sizide tebrik etmek gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kelebek gibi amin, inşallah ömür boyu bu istekle okur

      Sil
  2. OO ne güzel maaşallah.Benim oğlumda kreşte kuran öğreniyor hatat birkaç hafta oldu kurana geçeli.Hangi okula gidiyor benim oğlumun gittiği okulun birde başakşehirde şubesi varda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin çocuğa da maşallah, inşallah Allahın izni ile hatim etmelerini de görürüz. bu okul Ankara da okulun ismi gülveren okul öncesi eğitimi

      Sil
    2. benim oğlumda 5 yaşında.Okul öncesine gidiyor ama Tabi istanbulda.

      Sil
    3. anladım canım ne mutlu bize ki evlatlarımız bizi gurulandırıp Kuranı Kerimi öğrendiler darısı hatimlerine artık

      Sil
  3. maşallah maşallah 41 kere...Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın hep böyle olsun inşallah.iki evladınıda rabbim sana bağışlasın..

    YanıtlaSil
  4. maaşallah diyelim nazar değmesin..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Maşaallah barek Allah darısı bütün evlatlarımızın başına!Sizi tebrik ediyorum.Tabii ilk önce evladınızı tebrik ederim!

    YanıtlaSil
  7. maşalah ogluna..ağaç yaşken eğilirmiş ne güzel

    YanıtlaSil
  8. Maşallah canım ne güzel, ben de kızlarım için böyle bir kreş istiyorum biraz daha büyüsünler de

    YanıtlaSil
  9. Maşallah, Allah içindeki mesajları kavrayabilenlerden eylesin

    YanıtlaSil
  10. maşallah ne güzel bir duygu çocuğumuza dinimizi öğretmek.öğrendikçe mutlu olmak.rabbim daim etsin inşallah.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Maşallah ne mutlu size...bizlere de Allah kısmet eder inşallah...

    YanıtlaSil
  12. 41,5 kere MAAŞALLAH.canım benim Rabbim ilmini artırsın yakışıklı oğlunun ömrü ,bahtı çok güzel olur İNŞAALLAH..öpüyorum gül yanaklarından..

    YanıtlaSil
  13. maşallah subanallah nazardan sakın yarabbım sen bende kızım icin istiyorum en buyuk hayalım bu benımde subyan okuluna göndermek kızım daha bır yaşında işallah rabbım nasıp ederse göndericem

    YanıtlaSil
  14. maşşallah çok güzel benim de oülum4.5 yaşında bi kaç güne kadar oda Kur'ani Kerime geçicek inş...sizin de dediğiniz gibi inş her zaman hevesle okurlar ve kitabımıza göre yaşar hayatlarını çocuklarımız....Amin

    YanıtlaSil
  15. masallah Allah cumlemizi ve cocuklarimiz o kitapla hasir nesir olanlardan eylesin darisi benimkilerin basina

    YanıtlaSil
  16. Rabbim uzun ömürler versin maşallah kuzuya:)) Darısı benim kızın başına:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım darısı tüm annelerin kuzularına inşallah:)

      Sil