3 Mart 2012 Cumartesi

OĞLUMU ALLAH KORUMUŞ



Yukarıdaki metinde yaşanmış bir olay var. 

Ben bu yazıyı dün akşam facebookta gördüm öylesine okumaya başladım ne acaba diye sonra okudukça sanki başımdan bir kaynar su döküldü soğuk soğuk terlemeye başladım. O çocuğu düşündüm ve kendi çocuklarımın başına gelseydi ne yapardım diye düşünmeye başladım. Ama sadece  ihtimali bile beni çıldırmaya yetti.

Bundan bir hafta önce başımıza gelen bir olay aklıma geldi ve daha çok korktum. O olayı size ufak olarak anlatayım. Benim büyük oğlum Emir kreşe servisle gidip geliyor. O gün servis bir yirmi dakika erken gelmiş malum havalar soğuk olduğu için ben aşağıya tam dakikası dakikasına inmeye çalışıyorum. Çünkü yanımda küçük oğlum Efede olduğu için üşümesin diye her-neyse fazla uzatmayayım servisçi oğlumu arabadan indiriyor ve Emir 'e
-Annen binanın içinde seni bekliyordur hava soğuk olduğu için dışarı çıkmamıştır diyerek Emir'i göndermiş

Emir binanın içine giriyor bir iki 'anne, anne' diye sesleniyor. Bakınıyor  beni göremeyince  asansöre basıp çağırıyor, asansör gelincede içine giriyor. 3. Kata basıyor rakamları bildiği için o konuda sorun yok -ama illaki bir aksilik olacak ya asansör bizim kata gelince tutukluk yapıyor açılmıyor. Canım oğlumda korkuyor ' anne, anne' diye bağırarak ağlıyor

Bende o esnada Efenin ve kendi montumu giymekteyim, aşağı inmek için:

Emir'in anne anne diye ağlayan sesini duyunca ayakkabılarımı dahi giymeden koli dorun ordaki asansöre koştum. Ama baktım kimse yok herhalde başka çocuk bağırdı ben Emir sandım hemi Emir bu saate daha yoldadır daha gelmemiştir diye kendi kendime söylenerek eve gidiyordum ki yine bir ağlama sesi oğlum bu sefer merdivenlerden ağlayarak geliyor. Koştum hemen kucağıma aldım oğlum ne oldu diyerek Emir salya sümük 'Anne beni almaya neden gelmedin ben asansörde kaldım ' dedi.

Su filan içirdim biraz sakinleştirdim sakinleşince anlattı ki asansör bizim katta açılmıyor ışıkları da sönünce oğlum çok korkmuş kapısına vurarak anne anne diye ağlamaya başlamış o esnada Allahtan  üst kattaki bir kız asansörü yukarı çağırıp kapısını açmış

Düşünüyorum da hadi o esnada kapıya vururken eli arasına sıkışsaydı ya da çocuk aklı ile çıkmaya çabalarken arasında kalsaydı. Ne bileyim işte kötü kötü şeyler aklıma geliyor daha da, çok korkuyorum :( Oğlumu Allah korumuş.

Özellikle de yukarıdaki olayı okuyunca  daha bir çok korktum. En ufak bir boşluk hata belkide ömür boyu yaşamaya sebep olacağımız vicdan azabına neden olacaktı.

Allah dan şimdi tek dileğim, Allah'ım bana anne acısını yaşattın, ama evlat acısını yaşatmayı nasip etme...



Allah cümlemizin yavrularını korusun....  AMİN




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

12 yorum:

  1. Aslında servisçinin çok büyük bir hatasI var bence burada. Sizi görmeden ve çocuğunuzu teslim etmeden gitmemesi gerekir. Uyarmışsınızdır mutlaka ama yine de gerekirse okul yönetimine de yansıtın bu olayı. Geri dönüşü mümkün olmayan hatalara sebep olabilirdi. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan evet servisçini hatasının büyüklüğü tartışılmaz. zaten onu uyardık ama Allah korumasaydı oğlumu, oğlumun başına birşey gelseydi herşey boş olurdu istediğin yap zamanı geriye döndüremezdik
      Allah razı olsun

      Sil
  2. ALLAH korumuş hesaplanmadık şeyler yaşayabiliyor insan bazen büyük geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim siyah kuğu evet malesef öyle oluyor hayatın ne getireceğini kimse bilemez

      Sil
  3. allah korumuş çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. offf,
    allah korusun,ay!düşünmek bile istemiyorum,
    bazen hatta çoğunlukla değişik senaryolar yazdırır beynim banada,kovalarım hemen ama evham gelmiştir bir kere,
    çok çok geçmiş olsun,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle evhamlar geliyor insana o zaman bile delirecek gibi oluyor düşün birde gerçek olduğunu teşekkür ederim

      Sil
  5. kıyamam ya canım..seni çok etkilemiş bu durum ..Allah yavrucuğunu sana bağışlamış..İnşallah sağlıklı ve uzun ömürleri olsun her ikisininde..
    kendindine iyi bak..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun deryacığım amin inşallah cümlemizin yavruları ile inşallah sende kendine iyi bak öptün canım:)

      Sil
  6. Canım ya tüylerim diken diken oldu valla. Sana da büyük geçmiş olsun. Allah evlat acısı göstermesin kimseye.

    YanıtlaSil