29 Mart 2012 Perşembe

HAYATIM BİR DİZİ SUNAR

Merhabalar, ilk olarak size oğlum hakkında son gelişmeyi söyleyeyim. Oğlum pediatriden burun akıntısı vede öksürüğü olduğu için onay alamadı 10 gün sonraya bıraktılar. Hastalığı iyileşsin öyle onay verelim dediler bizde eve geldik herşey de bir hayır var derlerya bizde bu zaman içerisinde başka yere de gösteririz oğlumuzu bekli bu şekilde daha hayırlıdır diyerekten içimiz biraz serinledi.

Bugün öğlen teyze kızı Mine bana bir mesaj göndermiş onu okuyunca yüzüm bir an gülümsedi. Bence çok doğru bir yazı özellikle son zamanlarda tüm insanlar kendilerini dizilere öyle bir şekilde kaptırmış ki resmen hayatlarını dizilere göre yönlendiriyorlar. 2 ay öncesine kadar bu olay bizim aile içinde geçerli idi ama en son iki ay önce aldığımız karara göre akşamları televizyon seyretmeyi evde yasakladık. O yüzden dizileri hayatımızdan çıkardık bence iyide yaptık:) ben halimizden gayet memnunum.


HAYATIM BİR DİZİ gururla sunar...
merhaba hanımefendi adınız nedir?
-CANAN
Nerelisiniz?
-ADANALI
Hangi sokakta oturuyorsunuz?
-ARKA SOKAKLAR
Soyunuz hangi döneme dayanıyor?
-LALE DEVRİ
Nasıl bir aileye sahipsiniz?
-GENİŞ AİLE ye
Yaşadığınız yüzyıl nasıl bir yüzyıl?
-MUHTEŞEM YÜZYIL
Sizce aileyi ne bozar?
-KÜÇÜK KADINLAR
Eşinizin adı ne?
-BEHZAT C.
Yeni bebeğiniz olmuş adını ne koydunuz?
-ADINI FERİHA KOYDUM
Nereden alişveriş yaparsınız?
-KOMEDİ DÜKKANI
Sizce zaman nasıl geçiyor?
-ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ
Son olarak ne söylemek istersiniz?
-UNUTMA BENİ...



Hoşça kalın.


3 yorum:

  1. Yavrucum çok geçmiş olsun..dua edeceğim oğlun için Rabbin kolaylıklar şifalar nasip etsin inşallah canım..
    Dizi bende izlemiyorum arada bir Hünkaaarıma kulak misafiri oluyorum..oğlum Osmanlı hastası dolayısıyla evde Muhteşem bir çarşamba yaşanıyor yazıdaki tabire binaen..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. canım kuzun inşallah daha iyi olacak ama bencede başka doktora daha gösterin hem içiniz de rahatlar...

    dizi röportajına bayıldım ayy çok güldüm valla doğru kapndık dizilere başka işimiz yok sanki....

    YanıtlaSil