24 Mart 2012 Cumartesi

DEKORATİF KİTAPLIKLAR

Kitap okumak, kelime dağarcığımızı çoğaltmak,daha akıcı konuşabilmek, daha kültürlü olabilmek, daha geniş düşünebilmek için çoook önemlidir.

Kitapları, bende çocuklardan fırsat buldukça okurum. Roman, polisiye, kişisel gelişimler, dini kitaplar fark etmez genellikle her tür kitabı okumayı severim. Şuaralar, kitaplarım onlar için ayırdığım komidine sığmıyorlar :((  bana bir kitaplık şart oldu bende fikir maksatla netten dekoratif ahşap kitaplıkları araştırırken öyle enteresan kitaplıklar çıktı ki karşıma 'yok artık bu kadarda olmaz ' dedim. Dedim demesine ama demek ki oluyormuş...:))

Şimdi de size o bulduğum modellerden sevdiğim vede hoşuma gidenleri sizlere göstermek istiyorum.
Buyrun şimdi kitaplıklara birlikte bakmaya :))

bu kitaplık aklıma yattı benim mutfağım, amerikan mutfak tarzında o kısma hoş olabilir


buda hoş, görüntü olarak ama benim eve olmaz


bu fikre de bayıldım baş ucu kitaplar için çok güzel olur bence


bilgisayar masasının bu şekilde olması eve ayrı bir hava katar hemide kitapların güzel bir yeri olmuş olur


çoook değişik fikir


aslında böyle bir kitaplık hep hayalimdedir ama benim evim küçük bana olmaz ama ileride büyük bir evim olursa bir odasını bu şekilde kitaplık yapmayı çok isterim 


evin bir duvarına fena olmaz hani



 evi dubleks olanlar için bence güzel bir fikir, merdiven altı kitaplık


bu fikirde çok enteresan bulduğum fikirlerden, dış kapının iç tarafının kitaplık olması ne kadar yaratıcı düşüncelere sahip insanlar var böyleee...


veeeeeeee son olarak da duvara yazı şekilde bir kitaplık bence göze hitap ediyor.

Arkadaşlar benim beğendiğim hoşuma gidenler bunlar nasıl sizce de güzel tasarımlar değil mi?  Siz hangisini beğendiniz? :))


   hayırlı hafta sonları...^ . ^ 

9 yorum:

  1. merdiven altı değerlendirme süper olmuş bende merdiven altına çekmeceli dolap düşünmüştüm ama bu fikir de gayet iyi...hepsi çok ilginç.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel ve enteresanlar hatta bazıları uçuk bile sayılır,sondaki benim tercihim olurdu sanırım,mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en sondaki de benim favorilerim arasında

      Sil
  3. Merdiven altı kitaplık iyi fikirmiş yalnız :) benim kitapları ancak alır herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin içinde merdivenleri olan için iyi fikir ama benim evimde merdiven yok ki :(

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bunlarda ilgini çeker yazanın altında linkWithin yazan yere tıklıyorsun ordan bloğunun ismin vede linkini yazan bölüme yazıp kaydetiyon sonra zaten orda sana ne yapman gerektiğini anlatan bir bölüm çıkıyor ona göre yapıyorsun

      Sil
  5. ayy ben hepsini beğendimm yeter ki katap olsun kütüphane olsun bayılırım:))) Öpücüklerimle.)))

    YanıtlaSil