20 Mart 2012 Salı

9 yorum:

  1. Pet bardakların ağızlarını keserekde yapıldığını görmüştüm bunun canım paylaştığın için sağ ol...

    YanıtlaSil
  2. süper bir şey vala, ne güzel olmuş. sen mi yaptın yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok Mehtapçığım ben daha yapmadım facebookta gördüm ama bende yapacağım çok hoşuma gitti bende kendim yapmadan sizinlede yaplaşmak istedim kendim yapınca yaptığım şeyide gösteririm ben kravatlar için düşünüyorum tam bir kıravat askısı olur :))

      Sil
  3. pet bardak ağzı ii fikir halka bulamayanlar için..şallarım için istiyorum ama halkanın geçtiği kısımda kırışacaklar fularlar için ideal

    YanıtlaSil
  4. Bende istiyoruuuummm çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. halkalar ne güzel kullanışlı bir model

    YanıtlaSil
  6. ben bunu İkeadan para vererek aldım biliyor musun?
    Keşke daha önce görseydim!

    YanıtlaSil
  7. ben de ikea da görmüştüm , meğer ne kolaymış, iyi ki almamışım :))

    YanıtlaSil
  8. bende ikeada görmüş eşimin kravatları için yapmıştım neye birsürü para vereyim bana 1,5 tl ye mal oldu. bi ara yayınlarım inş.

    YanıtlaSil