5 Mart 2012 Pazartesi

ALDATMA


Aldatma, belkide geçmişten günümüze ikili insan ilişkilerinin en önemli gündem maddesini oluşturmaktadır. Kimse bir ilişkiye aldatmak yada aldatılmak için başlamaz. Fakat şuda bir gerçek ki çoğu ilişki aldatma kıvamının kötü etkisi altındadır.

Özellikle de basında birbirini aldatan ünlü eşlerin gündem maddesini oluşturması, izlediğimiz sineme filmlerinde, okuduğumuz romanlara kadar yayılan aldatma teması  kendi ikili ilişkimizi daha çok sorgular duruma getirmiştir. Üstüne üstelik aldatma insan gözüne sanki normal her ilişkide başımıza gelebilecek bir durummuş gibi gösterilmektedir. 

Uluslararası ölçekle bir kadın araştırması yapan bir sosyolog dünyanın çeşitli ülkelerindeki kadınlara bir soru sormuş. 'Kocanızı başka bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız?'

İsveçli: Neyimi beğenmediğini sorarımRus: Evi terk ederim
Fransız: Sesimi çıkarmam sevgilime gider beni teselli etmesini söylerim
İtalyan: Kadını vururum
İspanyol: Kocamı vururum
Yunanlı: Her ikisini de vururum
Türk:Benim kocam yapmaz

Sonuçlara bakarmısınız, özellikle de bizim türk kadınlarının cevabına hiç şaşırmadım biliyormusunuz Türk kadınlarının çoğun aldatıldıklarını anlar, sezerler ama anlamazdan gelirler neden peki? Aslında nedeni çok açık ya maddi zorunluluk yüzünden,ya ailesine geri dönmeye cesaret edemediği için, yada çoğu kadında ki en önemli etken çocukları için 

Bizlerde ki annelik hissi hiçbir ülkenin annelik hissi ile kıyaslanamayacak derecede yüksektir. Bizler anne olduğumuz zaman tüm hayatımızı bir kenara koyup çocuklarımıza odaklanıyoruz. Tek çocuklarımız annesiz babasız büyümesinler de  bizler bunun için her şeye katlanabiliriz zihniyetine giriyoruz.Halbuki en büyük kötülüğü o şekilde davranarak onlara biz yapıyoruz. Mutsuz bir yuvada büyüyen çocuk kadar zor bir şey olamaz bunun farkında bile olamıyoruz.

Peki arkadaşlar aynı araştırmacının o soruyu  size sorduğunu düşünün o zaman, sizlerin cevabı ne olurdu?
bunu bir düşünün derim ben eğer ki cevabını bulabilirseniz yorum kısmına yazarsanız sevinirim...




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

6 yorum:

  1. Kimsenin başına gelmemesini diliyorum ama şu saptama o kadar doğru ki'hep benim kocam yapmaz'diyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bu biz kadınların hep ağzında vardır:( amin inşallah

      Sil
  2. Ben sahsen her zaman soyle dusunuyorum; seytan bu konuda erkeklerin ayaklarini kaydirabilecegi ani kolluyor ve artik bircok kadinda seytanin bu oyunun aleti oluyor. evli erkekle birlikte olmak onlar icin zafer gibi. rabbim uzak tutsun ama heran basa gelebilecek birsey cunku isin icinde nefs var. Her zaman tetikdeyim (caktirmadan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru canım malesef ki öyle her daim tetikte olmak zorundayız

      Sil
  3. ben aldattigindan emin olup, delil toplarim. Isi supheye birakmam. Sonra onu terkeder, karsisina mahkemede cikarim. Sadece bosanmakla kalmaz, gururumu incittigi icin yukluce bir tazminat davasi acarim. Ki ben bunu evlenirken esime de soylemistim. (tabiki farkli bir uslupla, ama anlamisti yani). neyseki amerika'da bu tur davalarda yasalarda hakimlerde kadindan tarafa. mesela boyle bir durumda esim mal kacirmaya, mal ve paralarimizi baskasinin uzerine gecirmeye falan kalkarsa onu hapislerde curutebilecegimi ve gelecekteki cocuklarimizi bir daha gorme sansinin olmayabilecegini biliyor.
    O yuzden benim bu soruya cevabim "sIkar biraz" olurdu :)
    diyelim ki oldu da o baskasina asik olduysa ve ceketini alip cikicaksa, o zaman uzulurum tabiki ama ask acisi gecer. yeni cevre edinir, daha dogru bir insan secerek hayatimi tekrar duzene koyarim. intikam bile almaya calisacagimi sanmiyorum.
    evli adami ayartan kadin zaten genellikle paraya pula gelir. O kadininda ceketiyle gelmis bir adami kabul edecegini sanmiyorum. kendi sonunu hazirlamis olur. kendi hayatini berbat etmis olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan senin yazdıkların tamda benim düşüncelerim bende aynen öyle düşünüyorum bir erkek seni aldatıyorsa sessiz kalmak yerine tavrını belli etki sen mutsuz olacağına bırak o mutsuz olsun...

      Sil