18 Mart 2012 Pazar

İLK MİM CEVABIM

Sevgili arkadaşım Derya beni mimlemiş benim bu ilk mimim olduğu için dolası ile biraz tedirginlik var. Bir hata yapar mıyım diye, mimin konusu insanın takıntıları önce şöyle bir düşündüm benim bir takıntım var mı diye sonrasında aklıma o kadar çok şeyler geldi ki biran kendi kendime ben ne kadar takıntılı insanmışım böyle dedim :)) ilk aklıma gelen beş takıntılarım şunlar:

1-Tozlu ortamlarda bulunamıyorum. Eğer bir yerde toz varsa onu da görmüşsem huylanır kaşınmaya başlarım :)) ya o tozu silmem lazım yada o ortamdan gitmem lazım.:)) Yoksa devamlı kaşınır sürekli gözüm o toza takılmış şekilde kalırım.

2-Bir uyum takıntısı var bende, her ne kadar bu sene bir renk patlatmak moda olsa da ben o şekilde giyinemiyorum giydiğim her şey tas tamam uyumlu olmalı yoksa kendimi çok paçoz şekilde hissediyorum. Ama başkalarında renk patlatmış şekilde gördüğüm zaman hoşuma gidiyor onlara yakıştırıyorum ama kendim kesinlikle kullanamıyorum.

3-Bir yemeye gittiğim zaman çatal ve kaşığımı peçete ile silmeden kullanamıyorum. Bunu biraz çekinerek yapıyorum sonuçta o ev sahibinin ağrına gider demi ama, pis mi benim çatal, kaşığım diye düşünmesine sebep olurum diyerek mümkün mertebe ev sahibi mutfağa gittiği zamanlarda silerim.

4-Makyajsız dışarı çıkamıyorum en azından bir ruj ve sürme sürmem lazım :)) gittiğim yer önemli değil bir AVM olsun kayın validem olsun illaki sürmemi rujumu sürüp o şekilde gitmem lazım. Yoksa kendimde bir eksiklik varmış gibi hissediyorum.

5-Hayvanlara dokunamıyorum sakın beni yanlış anlamayın onları çok severim uzaktan severim. Hayvanlara zarar verenlere uyarırım ama elimle onlara dokunamıyorum.

Şimdi de sanırsam diğer blogları mimlemem lazım. Hımmmm önce bir düşüneyim, tamam buldum hıhıııı
sinopee
değmesin yağlı boya
kelebek misali
mümine
keshkule
Aklıma gelen şimdilik bunlar eğer cevaplamak isteyen başka kişiler varsa onlarda cevaplayabilirler.

Mimlediğim arkadaşlarda cevaplarlarsa sevinirim :)) eğer  zamanımız yok cevaplayamayacağım derlerse de hiç kırılmam. Ama sadece bana nedeni bildirilerse sevinirim. Cevaplayacak olan arkadaşlara şimdiden kolay gelsin.


Hepinize iyi pazarlar...

12 yorum:

  1. öncelikle nezaketin için teşekkür ederim canım...,, toz konusunda çok haklısın..bende takıntı olarak değil ama, hemen nefesimi tıkama gibi bir his uyandırıyor :)
    en çok da çatal kaşık muhabbetine gülüsedim..bana bir misafrim yapsa küserim valla:))
    dikkat et de yakalanma:D
    öpüldünn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende zaten o yüzden genellikle o mutfağa gittiğinde yapıyorum beni yanlış anlamasın diye:))

      Sil
  2. 2 numarada resmen beni anlatmışsın. üzerimde en fazla 2 belki 3 renk bulunmalı ve bibirine uyan renkler. Asla kırmızıyla yeşili bir arada kullanamam mesela, bu konuda moda umrumda bile değil. Ve aynen başkasında görünce ne kadarda hoş olmuş desemde ben yapamıyorum anacığım :) bendensin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet canım ya olmuyor, illaki uyacak demi ama insan kendine en yakışanı modadır bence.

      Sil
  3. aah takintilar dur bakalim bende neler cikicak :p benide unutmadigin icin tesekkur ederim canim :) insallah en kisa zamanda cevaplamak nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica erim canım, merakla mimini bekliyor olacağım:))

      Sil
  4. Sultan Sultan Sultan bu kafasız arkadaşın izleyicin değilmiş..düşünememiş mi ki olmayı ..Ahh ah..
    Bağışla canım..Kaptım mim'i de bu arada canım kusura bakma hemen hemen izleyicin oluyorum kuzum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiciğim sen benim izleyim olarak gözüküyordun canım sadece kelebek misali gözükmüyordu yoksa sen varsın canım benim :))

      Sil
    2. O halde ben yine izleyici oldum bana da izleyicinmişim gibi geldi ama göremedim kediyi orada..
      Belki karı kız ğeşinde koşuyordu :)

      Canım bu mimin adı ne ?

      Sil
  5. canım benim mim için çok teşekkürler bu bir hafta hep dışarıdayım tarifleri planlı yayınlıyorum o yüzden yorumları ziyaretlerimi yapamadım.döner dönmez cevaplayacağım çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil canım ben haberin yok sandım o yüzden yoksa önemli değil bende seni öptüm

      Sil
    2. Canım mimi yanıtladım.Cevaplarken çok keyif aldığımı söylemeliyim Çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için.Çok selam olsun..:)

      Sil