9 Mart 2012 Cuma

YEŞİL KAZAĞIMI ÖRME SEBEBİM VE KOMBİNİ

Merhabalar arkadaşlar, yine size benim daha önceden ördüğüm bir kazağımı göstermek için karşınızdayım :D dadadaaaam karşınızda yeşil kazağım:))


erkek çocuğu kombini, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, tokideki sesden havadisler, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, YEŞİL KAZAK, çocuklarım, örgü, şiş ile örgü


Evet bu gördüğünüz benim yeşil kazağım ben bunu size modelini nasıl,neden ördüğümü anlatayım. Çünkü örüş sebebim biraz komik ve karışıkta:))

benim bir görümceciğim var (laf aramızda da birbirimizden fazla haz etmeyiz ) O kendine yeşil benim bu kazağımın modelinde ama uzun pantolon üzerine giyilebilen şeklinde bir tunik almış. O tunik benim çok hoşuma gitti. Koç burcunu bilen bilir, bilmeyen için söyleyeyim bir şeyi istiyorsa illaki elde etmeleri lazım yoksa rahat uyuyamazlar. Bende bir koç burcu kadını olaraktan o tuniğe resmen aşık oldum. 'Bundan benimde olmalı istiyorum istiyorum ' diyerekten habire o alışveriş merkezi senin, bu alışveriş merkezi benim arıyorum, yok yok bulamadım.

Kafaya taktım ya artık aklımdan çıkmıyor başka çareler düşünmeye başladım ve aklıma iki seçenek geldi  ya aynısından dikmeliydim yada onun modelinden bir tane örmeliydim. Eeee malum ben dikişten fazla anlamıyorum o yüzden örmek en mantıklısı idi, o yüzden kafamda modelini belirledim nasıl öreceğim diye şimdi sıra da faaliyete geçirmeliydim. Ama malesef yeşil ip olarak kız kardeşimin çocuğu için ördüğüm atkı bere takımınından kalan ipler vardı. Devamını bulurmuyum, bulamazmıyım düşünmeden başladım örmeye ön kısmını bayağı ördüm sonra baktım ki hemi ipi yetmiyecek, üstüne üstelik de ben sıkılmaya başladım. O yüzden bende uzun tunik olarak değilde kısa kazak şeklinde örmeye karar verdim.( Neyse daha fazla uzatmayayım) veeeee tamamladım.

şimdide size üzerimdeki halini oğluşuma çektirdim bakalım beğenecek misiniz?


erkek çocuğu kombini, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, tokideki sesden havadisler, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, YEŞİL KAZAK, çocuklarım, örgü, şiş ile örgü


erkek çocuğu kombini, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, tokideki sesden havadisler, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, YEŞİL KAZAK, çocuklarım, örgü, şiş ile örgü


Herkese hayırlı akşamlar dilerim ve ben kaçarım :))




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

6 yorum:

  1. kısa daha güzel olmuş ellerine sağlık. sen yine de iyi geçinmeye bak görümcenle.Belki sana verir tuniği :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mehtapçığım ama artık versede almam ben o isteğimi bu kazakla geçirdim:))

      Sil
  2. süper olmuşşş ve çok yakışmış üzerine..iyi ki kısa örmüşsün böyle daha güzel olmuşş.rengi çok güzelmiş.ellerine sağlık..(bu arada görümcen seni kıskansın bak el emeği ne güzel yapmışsın..hazıra konmak kolay zor olanı barşarmak önemli)

    YanıtlaSil
  3. ellerine emeğine sağlık canım benim Maşallah çok güzel olmuş keşke ben de örebilsem...çok beğendim güle güle güzel günlerde giy.çok yakışmış..
    canım blog yazıların çok silik görünüyor siyah yapman mümkün mü yoksa ben mi silik göryorum okumakta zorlanıyorum...çok öpüyorum selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım blog yazıma gelince bilmem silikmi bana hiç öyle gelmiyor ama bir ara ayarlarına bakıp biraz daha koyulaştırırım söylediğin için teşekkür ederim:))

      Sil