11 Haziran 2013 Salı

TÜRKÇE OLİMPİYATLARINA GİTTİM :)

Nasıl başlayacağı mı ve nereden başlayacağı mı inananın şuanda bilmiyorum, Halen dün gecenin etkisindeyim. :)  Çok gurur verici bir şeyi çıplak gözle gördüm... Allah'ım yabancı ülkede ki çocukların bizim ülkemize gelip istiklal marşını söyleyerek bizim dilimizden şarkılar söylemesi ve bizim yöresel oyunlarımızı oynaması gerçekten de çok gurur verici bir durumdu. :)

11. Türkçe Olimpiyatları 10 Haziran, 20.45 de Ankara, Sıncandaki  ASAŞ stadında yapıldı...  Etkinliği tiyatrocu ve sunucu Şoray Uzun yaptı. Şoray Uzun’un esprili sunumuna Tataristan Özerk Cumhuriyeti ve Mozambik’ten katılan iki öğrenci eşlik etti. Öğrenciler stada gelen bizleri şarkı, şiir ve halk oyunları ile coşturdular.

Şimdi de sizlere geceden çektiğim kareleri paylaşmak istiyorum. Gerçi fotoğraf makinesinin acizliğine uğradım o sebepten resimler pek net değil ama, artık bu şekilde idare edin...

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları
Geceye başlamadan önce paraşüt ile Türk bayrağımızı stadın çevresinde dalgalandırdılar...


tokideki sesin Türkçe olimpiyatları
Gösteriler başlandığında ki stadın bir kısmı stat tıklım tıklım dolu idi hatta bir kısım insanlar stada dahi giremediler. Stadın dışında kurulan dev ekran plazmadan seyrettiler.


Fotoğraf makinesinin yakınlaştırma vede gece çekimi olmadığı için ancak bu şekilde çekebildim. :(

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

Gecenin sonunda ise havai fişek gösterileri yapıldı...  Yabancı çocukların gelip bizim dilimizle şarkılar söylemesi ve bizlerinde ona eşlik etmesi benim çoook hoşuma gitti...:)

tokideki sesin Türkçe olimpiyatları

Öncelikle bizim dilimizi tüm ülkede yayan ve öğreten öğretmenlerimize ve daha sonra bu   organizasyonun gerçekleşmesindeki ana fikir sahibi olan Fethullah Hocaya milyonlarca kez teşekkürlerimi sunuyorum. Allah razı olsun böyle kişiler sayesinde Türkçemiz sevgi ve barış dili olarak tüm dünyaya yayılıyor.

Hoşça kalın...

10 yorum:

  1. bende gitmiştim canım güzeldi gerçekten..insan duygulanıyor onları dinlerken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle insan çok duygulanıyor bizim dilimizi yabancı ülkelerdeki çocuklardan duymak gerçekten de çok gurur verici bir durum.

      Sil
  2. Geçen sen ben de gitmiş ve büyülenmiştim. Bu sene malum bebiş küçük evde kaldık :) tv den bile izlemek güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eminim ki öyledir, geçen senede ben gidememiştim o zamanda benimkiler küçüktü Allah'a şükür ben büyüttüm her gittiğimiz yere artık götürebiliyoruz.:)

      Sil
  3. Allah razı olsun güzel paylaşımın için.Rabbim bu işi yapanlara güç kuvvet versin.Hepsinin destekşçisiyiz evelallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin... inşallah Allah güç kuvvet verir gerçekten de çok gurur verici bir durum:)

      Sil
  4. güzel bir gece olmuş,gerçekten gurur verici...

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. gerçekten de çok güzeldi :) özellikle bizzat o havayı solumak bir ayrı güzeldi...

      Sil