28 Haziran 2013 Cuma

ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI

Merhaba arkadaşlar, ilk çekilişimi bugün itibari ile son buldu ve şimdi de kime çıktığını açıklamaya geldi. :) Çekilişe 36 kişi katıldı bir kişiyi önce izlemeye alıp daha sonra sildiği için onu dahil etmedim. Ama diğer herkesi dahil ettim... Bakınız katılanları bu şekilde tek tek isimlerini bir kağıda yazdım.

TOKİDEKİ SESİN ÇEKİLİŞ SONUCU

Daha sonra isimleri tek tek kesip bir kaseye koydum... Vee oğlum Efe'ye bir tane sini çektirdim. :)

TOKİDEKİ SESİN ÇEKİLİŞ SONUCU

Kuzucuğum önce eli ile bir güzel karıştırıp daha sonra katlanmış isimlerden bir tanesini alıp bana uzattı. Oğlumun küçük elleri ile çektiği şanslı kişi....

TOKİDEKİ SESİN ÇEKİLİŞ SONUCU

Ve o şanslı kişi Alanay yıldırım :)) tebrik ederim canım en yakın zamanda benimle iletişime geçip adresini verirsen sevinirim. 

Hoşça kalın...

14 yorum:

  1. kaybettiğime üzüldüm alanayıda tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen çekilişe katılmışmıydın ki yorumlara baktım senin yorumun yok...
      sevgiler.

      Sil
    2. ya ben kendime ne desem azdır
      senin çekilişinin postunu hazırlamıştım ama meğersem yayınlamamışım taslak olarak kalmış kim bilir kızım o sırada ne yaptıda ona koştum
      ve öylece unutmuşumdur
      aklımdada çekilişe katıldım diye kalmış
      ama çok üzüldüm ya
      belki ben kazanacaktım
      of yaaa...

      Sil
    3. :) olabilir canım zaten anne blogger olmak çok zor seni çook iyi anlayabiliyorum... Demek ki sana nasip değilmiş. Başka bir sefere artık. Sevgiler...

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun ve güle güle kullansın arkadaşımız da :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük elle çekiliş :) büyük katkıda bulunmuş oğluşun :)
    Alanay hanımı tebrik ederim, sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu kuzucuğum küçük elleri ile çekiliş yaptı:)
      sevgiler...

      Sil
  4. Aaa çok sevdiğim arkadaşıma çıkmış çok sevindim güle güle iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucuğumun minik elleri Alanay hanıma şans getirdi:))

      Sil
  5. kazananı çok tebrik ediyorum...şansımız bir daha ki sefere inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle birdahasına belki sana çıkar canım...

      Sil
  6. :)) heyy çok sevindim:)) teşekkür ederim hem sana,hem oğluşuna hem tebrik eden tüm dostlara.mail atıyorum.sevgiler ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım bu şans meselesi şans sana güldü demek ki hediyeler sana kısmetmiş:)) Canım mailini aldım sen musait olduğunda göndereceğim inşallah...
      selamlar benden de san olsun:)

      Sil