24 Haziran 2013 Pazartesi

KAZAN BAHAR ŞENLİĞİ

Merhaba arkadaşlar, dün Memurlar vakfı sincan şubesinin düzenlediği geleneksel bahar şenliğine bizde katıldık... Şenlik Ankara Kazan ilçesinin Kılıçlar köyünün Sürsefa mesire alanında oldu. 

tokideki sesin gezmesi

Bu şenlik hakkında öncelikle şunu söylemek istiyorum ki gerçekten de çok eğlenceli vede kalabalık bir şenlik oldu... Biz ailecek çok eğlendik. Şenlik piknik havasında gerçekleşti... Ayrıca şenlikte çeşitli etkinlikler vede yarışmalarda oldu...Çuval yarışması, elma yeme, kaşıkta yumurta taşıma, bayanlar için çile sarma, erkekler için ise voleybol, futbol gibi yarışmalar oldu...

tokideki sesin gezmesi

Özellikle çocuklar için Ankara belediyesinin dağıttığı şapka ve futbol toplarına bizimkiler bayıldı...:) Ayrıca Emir'im elma yeme yarışmasına da katıldı ama onunla ilgili resim yok çünkü o anı an ve an videoya çektiğimiz için fotoğraf çekemedik.

tokideki sesin gezmesi

Ağaç altında oturup semaver çayımızı yudumlarken andan bir kare... 
Her şey çok güzeldi, hoştu ama ve lakin unutkan blogger (o kişi ben oluyorum ) pikniğe giderken sanki kendi cildinin ne kadar beyaz vede hassas olduğunu unutmuş gibi güneş kremi ne sürmüş nede yanına almış... Hatta bu hatasını günün sonuna kadar hiç aklına dahi getirmeyip güneşte bol bol gezip oturur... Ama akşam eve geldiğinde aynaya bakınca suratının halini görüp 'imdatt!...' diye evin içinde feryat figan eder...

Bakınız alttaki bileğim açık kalan yerin güneşte yanmış hali...Buna benzer görüntüler suratımın bazı yerlerinde var. Özellikle yanak, alın ve burun kısmında da yeteri kadar var...:(  

tokideki sesin gezmesi

Günün sonunda cildimde bu şekilde yanıklar olmasaydı daha iyi olacaktı ama neyse artık oda pikniğin tuzu biberi olsun diyerek şuanda bu yanıklar ile cebelleş etmekteyim. :((

tokideki sesin gezmesi

Hımmm buarada aranızda cildi güneşte yanmış kişiler için bir öneriniz varsa bana söyleyin, her türlü öneriye açığım. Çünkü şuanda o yanıklarda hafif hafif acımalar söz konusu...üğğğğ....:((

Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım oluyo bazen öyle işte..varsa evde aloe vera bitkisinin yaprağının özsuyu iyi gelir yoksa bepantene sür bence...gecmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bepanten var onu sürdüm zaten biraz daha iyiyim şuan, sanırım yavaş yavaş geçiyor...

      Sil
  2. böyle piknikler gercekten çook güzel geciyor.... ayrıca çook geçmiş olsun... arkadaşım dr. gitti ilaç vermişler ve çook memnun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet öyle çok güzel geçiyor hepimiz ailecek çok eğlendik :) ben doktora gitmedim gitmeyi de düşünmüyorum şimdilik kremlerle düzeliyor...

      Sil
  3. Aynen katılıyorum, aloa vera iyi gelir...

    YanıtlaSil
  4. yanıklar için silverdin krem birebir hangi yanık olursa olsun iyi gelir.bu arada semaverle çay olayı ah ah içim gitti..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya o kerm evde devamlı olurdu ama daha geçen ay tarihi geçmiş diye atmıştım zaten ama birdaha almadım ama bundan sonra aklımda olsun doktora ilaç yazdırmaya gidince silverdi de yazdırmam gerekiyor... Bu arada evet semaverde çay bir başka güzel olur şuanda olsa da içsek:))

      Sil
  5. çok geçmiş olsun.kayınvaldem kazanlı iyi bilirim oraları:)
    bu arada son 5 yıldır cilt lekeleri ile cebelleşen ben her şeyi denemişimdir.yanık acısına mornekşemin yazdığı krem iyi geliyor.umarım lekeye çevirmez.ben duvar boyarken çok derin yanmışım.artık kazınması gerekiyor.kılcal damar varisi olduğundan yaptırmıyorum öyle geziyordum.ama bu sene arnavut bir bayan buldum müthiş bir krem yapıyor.tabi yaz dönemi kullanılamayacağından eylül sonu başlayacağım.işe yarayıp yaramadığınıda paylaşırım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kazanın içini biliyordum ama burayı ilk defa gördüm ve çok hoşuma gitti gerçekten de çok güzel yerlermiş:)
      teşekkür ederim canım... Evet çok kötü bir durum:(
      gerçekten mi bak şimdi çok merak ettim biran önce dene ve bizimle paylaş, lütfen.... merakla bekliyorum.

      sevgiler benden sana olsun:)

      Sil