17 Haziran 2013 Pazartesi

TÜRK KAHVESİ...

Hayırlı haftalar bloggerler, kendime bir kahve yaptım içecektim ama aklıma sizler düştünüz o sebepten sizler ile birlikte içmeye karar verdim...:) Türk Kahvesi içer misiniz ...?


tokideki sesin kahvesi


EŞ ile içilen kahve, HUZUR'dur..! Köpüklere GÜVEN karışır, dudağının kenarına hafif bir TEBESSÜM kondurur..!


ANNEYLE içilen kahve, GÜÇ'tür..! Köpüğünde ANNE ŞEFKATİ vardır, TELVESİNDE hayatın yorgunluğu..!


BABA ile içilen kahve, SEVGİ dir..! Az şekerli, HEP BENİMLE OL'dur telvesi..!


BEKLEMEDİĞİN bir anda gelen kahve: BAŞKA'dır..! Isıtıverir içini..!


YORGUNKEN içilen kahve, HAFİFLETİR, yorgunluğunu alır..!


DOSTLARLA içilen kahve, NEŞE'dir..! Kahkahalar KÖPÜKLER üzerinde yüzer..!


TEK BAŞINA balkonda içilen kahve, YANLIZLIK'tır. ACIDIR TADI. Köpüğünde, telvesinde GÖZYAŞI kokar..!


O yüzden; yalnız içmeye GÖNLÜM elvermedi..!
İstedim ki bütün dertleri ve kederleri bir kenara bırakıp. KAHKAHALARIMIZ köpükler üzerinde yüzsün..!

O zaman bizlere hep birlikte, AFİYET OLSUN.......


tokideki sesin kahvesi

Hoşça kalın...

14 yorum:

  1. Afiyet olsun hepimize canım.. ben çok severim kahveyi ve benim kahvem meşhurdur birçok kişiyi tiryakisi yaptım.. gittiğim yerlerde de kahve bana yaptırılır.. sebebini bilmem çok başka yaptığımı söylerler :) bir gün gel bana meşhur kahvemden yapıyım bi içen ne kokusunu nede tadını unutamıyor :) kahven köpür köpür gayet güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)inşallah canım kim bilir belki birgün içmek nasip olur...

      Sil
  2. Ben türk kahvesini pek sevmem nadiren içrerim . Ev işlerimi bitirince günde bir kupa sütlü neskafe mutlaka içerim alışkanlıgım oldu :) Helede kızım uyuduysa sessiz sakin şuan oldugu gibi yorgunlugumu alıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sütlü kahveye de bayılırım özellikle çocuklar ile birlikte içerim bende sütlü kahveyi. Çünkü o zaman çocuklara kakaolu süt banada sütlü kahve yaparım...

      Sil
  3. Türk kahvesine bayılırım,hergün mutlaka 1 fincan içerim,kahvenin beni dinlendirdiğini düşünüyorum afiyet olsun canım sanada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) Evet aynen öyle insan özellikle yorgun olduğu anlarda insanı gerçektende dinlendirir.

      Sil
  4. ayyy ne güzelmiş anlamları..:)
    ama nedense türk kahvesi bende hep derin muhabbet,sevgi,samimiyet demektir...
    ayrıdır yeri yani,öyle herkeslerle içilmemesi gerek...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bende herkesle değil siz blogger dostlar ile birlikte içmek istedim :))

      Sil
  5. ay...geç kalmışım ya ben kahveye..afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım geç kalmadın senin içinde yaparım yeter ki sen iste:)) ayrıcada teşekkür ederim...

      Sil
  6. Eskiden çok nadir içerdim.Ama şimdi hergün bir fincan mutlaka kahve içmek istiyor canım. Ellerinize sağlık...Kokusu buraya kadar geldi sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, sanada afiyet olsun...

      Sil
  7. bugün de var mı kahveee ? karşılıklı içebilseydik keşke :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz olur mu siz isteyin yeter ben her gün kahve yaparım siz blogger dostlarım için :)

      Sil