27 Haziran 2013 Perşembe

Hz. Muhammed (sav)'in Hayatı kitabını okudum

Yazar: Prof. Dr. Mustafa Sibaı

Sayfa Sayısı: 160

Baskı Yılı: 2011

Yayınevi:Kitap Dünyası

tokideki sesin okuduğu kitap

Bu kitap benim elime Ilgın Blediyesinin Kutlu doğum haftasında herkese hediye olarak dağıtması sonucunda dedem ile babam birer tane getirmişlerdi... O zamanları okumak için başlamıştım ama daha sonrasında araya başka kitaplar girdiği için kitabı sonuna kadar okuyamamıştım. Ama geçen hafta çekmecelerimi karıştırırken orada bu kitapları gördüm ve okumaya başladım. Kitap çok hoşuma gitti sayfa sayısınında az olması ile hemen bitirdim... Kitaptan iki tane olduğunu sanırım söylemiştim o sebepten diğerini de yarın yapacağım çekilişe ekleyeceğim.

tokideki sesin okuduğu kitap


İsterseniz şimdi de kitap hakkında bilgi vereyim, Kitapta Peygamber efendimizin kendi bizzat katıldığı vede katılmadığı savaşlar hakkında tek tek ele alarak bilgi veriyor. Ayrıca Mekke Fethi vede Peygamber Efendimizin vefadınıda önce tek tek anlatıyor daha sonra ise dersler ibretler diye o olaylar hakkında çıkarmamız gereken dersleri vede ibretlik olayları belirtiyor.


tokideki sesin okuduğu kitap

Kitabın arka kapağında yazanlar,Yüce Peygamber (s.a.v.)’in siyerini konu edinen bu kitabı, Prof. Dr. Mustafa Sıbaî, öğrencilerinin kalbini canlandırmak, onları peşinden giden bütün İslâm gençliğine sevgi aşılamak, hayatlarına uygulamalarını sağlamak emeliyle hazırlamıştır. Her şeyden önce, davetçilerin ve ıslahatçıların yüce Peygamberimizin siyerinden alacakları örneklerin yer aldığı bu eser “dersler ve ibretler” alt başlığı ile takdim edilmiştir; Hz. Peygamber’in hayatında Müslümanlar için “güzel bir numûne” vardır. Salat ve selam peygamberlerin en faziletlisi davetçilerin en şereflisi, nübüvvet zinciri kendisiyle tamamlanan Efendimiz Muhammed Mustafa (s.a.v.)’in üzerine olsun. O, öyle bir resuldür ki, hayatını mü’minlerin hayatına rehber kılmış, getirdiği dinle yepyeni bir çığır açmış, nübüvvetini çevre ve zaman bakımından ihtiyaçları en iyi şekilde karşılayacak bir peygamberlikle taçlandırmıştır.

Hoşça kalın...

5 yorum:

  1. en kısa zamanda bende okumak isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle oku canım çok güzel bir kitap okumanı tavsiye derim...

      Sil
  2. ben de okumalıyım.Harika bir kitap.

    YanıtlaSil
  3. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    YanıtlaSil