7 Haziran 2013 Cuma

DOĞAL TEMİZLİK ÜRÜNÜ

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere bir değerlendirme çalışması daha paylaşacağım. Bu seferki  değerlendirme çalışmamızdan ise doğal temizlik ürünü yapacağız...

tokideki sesin değerlendirmeleri

Ev temizliği ürünlerimize harcadığımız paradan tasarruf edip, kendi doğal deterjanımızı yapalım mı?... Nasıl mı olacak?.. Çok kolay...  :) Gerekli malzemeler portakal yada limon kabuğu ve sirke... Evet yanlış duymadınız bu malzemeler ile hazırlayacağız...  Ben evde olan portakalları soyup içini yedikten sonra kabuklarından yaptım...

tokideki sesin değerlendirmeleri


Kapalı bir kabın içerisine koyduğunuz 1 litre sirkeye portakal, limon veya herhangi bir turunçgil kabuğunu ekleyin ve 2 hafta boyunca bekletin. Ardından süzgeçten geçirin ve %50-50 olana kadar su ekleyin ve bir şişede muhafaza edin.

Yüzeylerde, parkede, banyo ve mutfakta vs. kullanabilirsiniz.
Antı-bakteriyeldir, güzel kokar, ayrıca kir ile yağ üzerinde çok başarılı sonuçlar elde edersiniz.
En güzeli ise kesinlikle hiç bir şekilde zararlı kimyasallar içermemesidir. Ben denedim sonuçtan çok memnun kaldım. Bu seferde limon kabuklarından yapacağım, O nasıl olacak bakalım...Sizlerinde denemenizi tavsiye ederim.

Hoşça kalın...

22 yorum:

  1. wayy denicem çok beğendin bu fikri mis gibide kokar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle çok güzelde bir kokusu oluyor :) denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  2. ne güzel içinde ne olduğu belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle hiçbir şekilde zararlı vede kimyasal madde yok tamamen doğal:)

      Sil
  3. çook teşekkürler pratik ve güzel fikir sağlıklı yani denemek lazım..

    YanıtlaSil
  4. aa bu harika,paylaşımın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım, işinize yararsa ne mutlu bana:)

      Sil
  5. İlginç. Denemekte fayda var sanki :))

    YanıtlaSil
  6. her ikisinden de sık sık yapıyorum cidden tavsiye ederim.özellikle benim gibi deterjan alerjisi olanlara süper bir çözüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapıyorsun canım çok sağlıklı bir şeyle temizliğini yapmış oluyorsun...

      Sil
  7. Sirke yapıyorum ama bunu bilmiyordum, deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. çok iyi fikir,çok beğendim

    YanıtlaSil
  9. denenmiş olması denememe sebep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim bloğumda paylaştığım her şey bizzat kendim tarafından denemiş vede onaylanmıştır ): Bu konuda içiniz rahat olsun...

      Sil
  10. Marketden satılan sirkeyle yapılcak demi ben öyle anladım aydınlatırsanız memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fatma hanım marketlerde satılan sirke özellikle şu sirke olsun demem , ama elma sirkesi olursa daha iyi olur .

      Sil
  11. Marketlerde satılan sirkeyle yapılcak demi ben öyle anladım aydınlatırsanız memnun olurum

    YanıtlaSil