3 Haziran 2013 Pazartesi

OYUNA GELMEYELİM!..

Şuaralar gündemde olan bu gezi parkı protestosu artık insanların canına tak etti, sırf bu olaylar yüzünden insanlar okullarına, işlerine rahat rahat gidemez oldular. İlk başlarda konunun gerçekten de ağaçların yıkılması olduğunu düşündüğüm için bu protestoyu haklı buluyordum. Ama daha sonra sosyal medyalarda yazılan çirkin sözlerden vede ekranlara gelen çirkin görüntülerden de anladım ki bu kalkış ve direniş gezi parkı için değil. Gezi parkı bahane aslında amaç Ülkeyi karıştırmak için odaklanmış bir kısım insanlar halkı kışkırtıyorlar.

tokideki sesin makalesi

İstanbuldaki gezi parkını daha önceden hiç görmedim nasıl bir yer, kaç ağaç var bilmem ama araştırdığıma göre orada 12 ağaç varmış Şimdi diyeceksiniz ki 12 ağaç azmı yok az değil, 12 değil bir ağaç dahi kesilmesin ve yanmasın gönül bunu ister, ama bu gösteriler esnasında bir sürü çiçek ve ağaçlar zarar gördü peki o ağaçlar yeşillik değil mi? Onların suçu ne? Bir tarafı kurtaralım derken neden bir kaç yeri birden mahvediyorsunuz?

Taksimdeki protestoları gözümle görmedim o sebepten kulaktan dolma haberlere dayanarak hiç birşey diyemem. Ama Ankara da cumartesi günü güven parkta yapılan gezi parkı protestosundan bilhassa karşı karşıya kalmış bir arkadaştan duyduklarımı aynen aktarıyorum. '' Göstericilerin büyük çoğunluğun yüzleri maskeli olarak kürtçe slogonlar eşliğinde kaldırım taşlarını sökerek polislere atıyorlarmış.Ayrıca kaldırımların kenarlarındaki çiçekleri ve çimleri koparıyorlarmış, Başka bir taraftan ise bazı kişiler iş yerlerin önünde ellerinde alkol içerek boş şişeleri polislere fırlatıyorlarmış''

Şimdi siz okurlarıma sesleniyorum lütfen dolduruşa gelmeyin, ellerinizi vicdanınıza koyunda söyleyin bu olay haklın düzenini bozmak değilde nedir?

Üstelik sosyal medyalarda çıkan her haberlere de inanmayın bu yalan haberlere örnekler verecek olursak bakın Köpeğe biber gazı sıkan polis bu foto daha öncede vardı şu günlerde çokça paylaşıldı. Fotoğraftaki kişiler İtalyan polisi. Provakatörlerimiz tarafından fotomontajlanmış.

tokideki sesin makalesi



Eylem 48 saat daha devam ederse Anayasa Mahkemesi hükümeti düşürülebilir Hiç bir ülkede böyle bir yasa mümkün değildir. Eylemin daha uzun sürmesi için uydurulmuştur.

tokideki sesin makalesi


Eylemciler Başörtülü Bayanlara Saldırdı Bu da yayılan haberler arasındaydı. Fakat provakatörler her iki tarafıda karıştırmaya çalışıyor. Hükümet yanlılarının da arasındalar. Kaldı ki; direnişçiler arasında azımsanamayacak kadar başörtülü kişi var,  hiç bir sorun yaşanmamış.

tokideki sesin makalesi


 Panzerle ezilen genç resmi En çok tepki çeken fotoğraflardan. Olayın aslı Yabancı bir ülkede bot motorundan yaralanan bir kişi.

tokideki sesin makalesi


 Ve buna benzer bir sürü yalan haberlerde sosyal medyalarda dolaşmakta ama hiçbiri gerçek değil hepsi asılsız haberdir. Amaç baştada dediğim gibi herkesi birbirine düşürüp Ülkeyi bölmek istiyorlar! Ama bizler bunlara papuç bırakmayalım, Türkü, alevisi, lazı, çerkezi, açığı ve kapalısı onların düşündükleri aksine birlik olalım!! Çünkü Atalarımız bu Ülkeyi böyle dayanışma içinde aldılar...

Not:İşin siyaset tarafıyla ilgilenmiyorum. Bu nedenle bir tarafı desteklediğim düşünülmesin. Bunlar sadece benim araştırarak öğrendiğim doğrular. 

46 yorum:

  1. Merhaba canım günlerdir insanlara bunun anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyorlar.. yok kulağı kopanlar gözü çıkanlar ölenler inanmayın yalan diyorum tahrik etmek için diyorum anlamıyorlar.. ve beni de tahrik etmeye çalışanlar var ama boşuna uğraşmayın.. doğruları göstermeye çalışmaktan vazgeçmicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık herkesin birbirine girmesini istemiyorum. Bu karışıklığa bir son dememiz lazım biz Türküz ve Müslümanız bunu kimse değiştiremez. Bu iç çatışmalar bunu değiştiremez...

      Sil
  2. bütün yazını dikkatle okudum ve

    ankara da cumartesi günü güven parkta yapılan gezi parkı protestosundan bilhassa karşı karşıya kalmış bir arkadaştan duyduklarımı aynen aktarıyorum. '' Göstericilerin büyük çoğunluğun yüzleri maskeli olarak kürtçe slogonlar eşliğinde kaldırım taşlarını sökerek polislere atıyorlarmış.Ayrıca kaldırımların kenarlarındaki çiçekleri ve çimleri koparıyorlarmış, Başka bir taraftan ise bazı kişiler iş yerlerin önünde ellerinde alkol içerek boş şişeleri polislere fırlatıyorlarmış''


    kısmına takılmış durumdayım. bende oradaydım ve hiçde böyle şeyler olmadı bunu söyleyen arkadaşın kendindemiymiş acaba merak ettim. okadar müdehale sırasında orada toplanan halk canınıkurtarmayı bırakmış çimenlerimi yoluyormuş neden?? neymiş bu acaba çimenleri yolma gösterisi mi?? tazyikli su sıkılırken ağaçlara zarar vermek nereden gelmiş akıllarına acaba. yoksa bu zararı verenler oraya toplanan halk değilde polisler mi hiç düşünmedin sanıyorum.halkı susturmak dağıtmak baskılamak için giren panzerler mi daha çok zarar verir yoksakoşarak uzaklaşmaya çalışan halk mı?? birde orada hem kaldırım taşı söküp hemde alkol almak birde polislere atmak aynı zamanda çimenleri çiçekleri yolup ağaçlara zarar vermek nasıl bir grup tarafından yapılmış olabilir ben düşünemedim.bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkında isen ben polisin yaptığını desteklemiyorum onlarda anlamadan dinlemeden hemen su ve biber gazı fışkırtıyorlar onlarda haksızlar ben sadece tepkilerin bu kadar abartılmasını yanlış buluyorum beni tanıyanlar bilir ben bloğumda fikrimi ve gözlemlerimi açıkça söylerim kimseden çekinmem o partili bu partili beni ilgilendirmez benim tek düşündüğüm haklın huzurunun bozulması...

      Bu arada beni izlemekten vazgeçmişsin seni, beni izlemen için zorlamadım bırakmanada karışmam kimseyi zorla beni izle diyemem ve beni izlemeyi bırakacaklar diyede fikrimi saklayamam!

      Sil
    2. Ben koşarak uzaklaşan kimseyi göremedim tam tersine meydan okuyan hakaretlerine devam eden insanlar gördü.. you tube de videolara bak bakalım bi polis arabası linç edilirken bir grup resmen yalvardı yapmayın diye.. Oturmuş polise hareket çekiyo yazık polis sinirlenmemek için başını öne eğmiş.. sizin bu yürüyüşünüz sadece kendi çıkarlarınız için başkalarının hakkını gasp ettiğinize neden inanmıyorsunuz.. dün sana biri başbakana olan hakaretlerinden dolayı terviyesiz demiş nasıl kibirlenmişsin bana nasıl böyle dersin diye sen seviye bilmezsen seviyesizlerde gelir sana istediğini söyler kaldı ki az bile demiş..Başbakana gerizekalı kuş beyinli diyen sen mi olayları çarpıtmıcan sen mi dürüst olucan senden mi öğrenicez hak savunmayı.. bana küfürlü mesajlar geldi ama ortalığı ayağa kaldırmadım beni silenlere lanet okumadım.. senin gibiler fikirlerin benimsenmeyince çirleşiyorsunuz işte Allah bilir beni taciz eden de sensin.. her kimse yatıp kalkıp beddua ediyorum..

      Sil
    3. tokideki ses seni takip etmeyi bırakmamın sebebi yazdıkların doğru değil benim doğru bilgilere ihtiyacım var olayı başka yöne çekenlere değil. ve beni hiç ilgilendirmez senin fikrin ne düşündüğün.sadece yalan haberlere gelemiyorum
      ceyda çiçek
      bu tarz aşırılık eylemlerini yapanlar kesinlikle halk değil. bu eylemi başlatan sesini çıkaran insanlar değil. ben videolardan değil bizzat kendi görüdğümü söylüyorum orada toplanan insanlar çocuğuyla çoluğuyle hasta annesiyle babasıyla gelmişti olay çıkarmaya çalışan insanlar bunlar mı???ayrıca bu olaydan kimse nemalanma peşinde değil. kimsenin nemalanacağı bir olayda değil bu hak özgürlük adalet istemek nasıl bir çıkar sağlayabilir bilemedim. ev mi verir araba mı yoksa gemicik mi aldırır. dün benim yazı yazdığım insan rte olmasaydı da kılıçdaroğlu olsaydı beni desteklemeyecek miydin?? bu tamamiyle senin siyasi durumunla ilgili .ben kimseye benden hak öçğrenin demiyorum ve söylediğim hiç bir söz kimsenin tekelinde değil!! önce bunu idrak etmenizde fayda var. ben tamamiyle özgürce düşünen ve konuşan biriyim kimseye yaltaklanmıyorum. ve kimsenin de söylediğim sözlerden dolayı benimle terbiyesizce konuşmasına izin vermem.kaldıki beni si,len kimseye lanet okumadım sadece yazıklar olsun dedim. senin fikrinde zikrinde ancak senin kadardır. birde taciz mevzusu var seni taciz eden kimdir nedir bilmem. bunu sadece bu görüşteki insanlar mı yapıyor?? öyleyse bugüne kadar yapılan bütün tacizleri üzerime yıkabilirsin.

      Sil
    4. Hiçte YANLIŞ DEĞİL hepsi doğru, köpeğe biber gazı sıkan polisin türk olmaması mı doğru değil, yada o panzenle ezilen geç resmindeki yazdıklarım mı yanlış istediğin gibi araştır hepsi doğru asıl senin yazdıkların yanlış düşünce sen bir siyasi görüştür tutturmuşsun. Zaten sizin gibilerin niyetide bu siyasi görüş ayrılığı asıl konu bu zaten yoksa gezi parkı sizin gibi insanların umrunda dahi değil!! demi bak sonunda kendi yazınla itiraf ettin.

      Bu arada beni izlemeyi bırakma konusudada hiçç takılmadım ben seni zaten izlemeye dahi almamışım düşün artık benim gözümde ne kadar değerin var.

      Sil
    5. sadece tek bir şey söylüyorum begüm hanım bu millet sizin yalanlarınız inanmayı bırakalı çok oldu.. o yüzden enerjisinizi burda harcamayın.. sizin istediğiniz gibi düşünmek zorunda değiliz.. halk tv de milletin yıllarca kanını emip dolandıran ergenekoncuların.. yapmak istenilen tek şey fitne fesad sokmakdır.. bozgunculuk çıkarıp sonra da ne güzel kılıf uyduruyorsunuz.. yok polis camı kırmışta esnafa zarar vermişte eylemcilerin üstüne atmışmış.. biz o yalanları yemiyoruz artık gözümüz açıldı.. verdiğiniz zaralar ortada.. insanlarda bir iki gün sonra düşen maskelerinizi görücek.. o zaman yanınızda kimseyi göremiceksiniz.. biz hakkı her yerde yaymaya devam edicez sende devam et elinden geleni ardına koyma bizde koymucaz.. meydan sizin gibi bozgunculara kalmıcak..

      Sil
  3. Ben de olayların bu duruma gelmesini televizyonlardan ve sosyal medyadan şaşkınlıkla takip ediyorum.Bu böyle olmamalıydı.Sağduyulu olalım lütfen.Bu konuda ortak bir nokta bulunmalı.Yapılanlar ve verilen zararlar asla tasvip edilemez.Vatanını seven insan bunu asla yapmaz.Yalan haberlere asla inanmayın.Paylaşımın için teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim arkadaşım, benimde demek istediğim o zaten her iki tarafıda birileri kışkırtıyor için işinde asıl başka sebepler var bunu neden kimse anlamıyor.

      Sil
  4. Elbette bu 12 tanecik ağaç için yapılmadı.. 12 ağacı savunan onlar kesilmesin diyen masum protestoculara yapılanlar duyulduğunda başladı.. Başbakan gibi sadece 12 ağaç var istiyorsanız verelim evlerinize dikin demek ço garip olacaktır ki o başbakanımız.. Biliyor ama dillendiremiyor ne yapacağını bilemiyor çünkü yıllardır hep kendi bildiğini yaptı söyledi söyletti şimdi ağır geliyor..
    Aylemde benimde canım dediğim kardeşlerim bulundu gerek istanbul gerk Ankara da ve Begüm hanıma katılıyorum nasıl eylemciymiş onlar valahi güldürdüler beni.. Polisin attğı biber gazları kafalarına yada hayati organlarına gelip azcık onlara hafıza kaybı yaşattıysa polisten kaçmak yerine bira alıp içmiş çimenleri yolmuş ve daha bir sürü komik harekette bulunmuşlar haha vallahi şaşırdım :) Varsa da ne diyelim artık olmuş geçmiş :)
    Bunlar 12 ağaç için değil elbette orası doğru :) Mesela çoook uzun yaz yaz yoruldum inan mutlaka okuyorsundur saçma dediğin o şeylerin sebeplerini var sen karar ver sokaktakilerin kendilerinin karar verdiği gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir taraf terbiyesizlik yaptıysa neden diğer tarafta onlara uyarak aynı şekilde terbiyesizlik yapıyor. benim anlamadığım bu, senin sebebi var dediğin şey inan senin dediğin gibi yok özgürlüktü yok direnişti değil tam tersine Ülkeyi karıştırmak.
      Belki sizin gibi düşünen insanlarda var ama şunuda bilki bu konuyu başka boyutlara sokmak isteyen ve bu konu altından başka niyetleri olan insanlar da var. Lütfen bunlarıda görün artık...

      Sil
  5. malesef canım amaç hep aynı. tam herşey yoluna giriyor derken yine karıştırmaya çalışıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle niyet belli Ülkeyi karıştırmak ama insanlar inatla bunu ya anlamıyorlar yada anlamak istemiyorlar ben bunu kestiremedim.

      Sil
  6. Ülkeyi karıştırmak dediğiniz nedir... O insanlar karışık ülkelerde yaşamayı mı seviyorlar acaba yoksa herşeylerine karışmayan kişilerin yönettiği bir ülkede yaşamayı mı.. Ülkeyi karıştırmak dediğiniz nedir anlayamıyorum, madem o kadar sağduyulusunuz neden karışıyorsunuz o kadar inanan varsa zaten karışmaz meraklanmayın ordakilerde yaptıklarıyla kalırlar oldu oalcağı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karılmış Ülke ne mi demek? Tamda şuan olan şeyler demek etrafına bak herkesim birbirine girmiş durumda olaylar bu şekilde devam ederse iç savaş çıkacak.
      Ayrıca ben hiçbir olaya karışmadım karışmamda evet sağduyulum üstüne üstelik çoğu insanların olmadığı kadar sağ duyulum. Ben sadece olayların gerçek yüzünü vurgulamak adına yazdım bu yazımı yoksa partiyi desteklediğimden değil eğer yazımı dikkatlice okusaidiniz benim ne demek istediğimi anlardınız.

      Sil
    2. hayır anlıyorum ne istediğinizi herkes gibi barış huzur istiyorsunuz.. Ama ordaki insanların karıştırma gibi bir amacı olduğunu nereden çıkardın onu nalamadım. Onlarda kendi huzurlarını arıyor olamazlar mı... Kendilerini dinleyecek kadar cesur bir başbakanları yoksa suç onlara mı kesilmeli ki hala dinlemiyor...

      Sil
    3. kendilerini dinlettirmenin yolu bumu halk otöbüslerini yakarak, camilerde içkiler içerek mi kendilerini dinletiyorlar? bence bunu başka yollarıda vardır. Çünkü bu şekilde huzur sağlayamazlar aksine huzuru bozarlar. Mademki başbakandan şikayetçiler o zaman seçimde oylarını vermezler bu sayede istediklerine kavuşurlar ama bu şekilde kesinlikle olmamalı...

      Sil
    4. Şenay hanım sizi hiç anlayamıyorum bardak taştı diyorsunuz bardağı taşıran alkol yasağı mı yoksa ülkemizin hızla büyüyor olması mı? bizim haklı eylemimize cumhuriyete başkaldırıdır denip herkes hapse atıldı.. ama sizin eyleminiz masum ve barışçıl olarak adlandırılıyor.. bu olanlar ne peki.. yoksa tweetlerde round 1 polis geri çekildi böyle devam gibi söylemler ne kadar hoş.. ülke bilmem kaç milyon dolar zarara uğruyor bundan gurur duyularak bahsediliyor bizim sayemizde diye açsın bi yerine kına yaksın.. biz bu insanlara ne barışçıl diyebiliriz ne de masum.. istesenizde istemesenizde sandığı beklemek zorundasınız.. biz zamanında sokaklara dökülüp tencere tava çalarak değil polislerimize Molotof kokteyli atarak değil sandığa gömerek cevap verdik.. böyle oyunlarla istediğiniz olmadı diye hükümeti düşüremezsiniz.. sandıksa olmuyorsa böyle olsun diyorsunuz ama olmaz.. demokrasiyi sindiremiyor gibisiniz.. nerde diğer yüzde elli biz göremiyoruz.. madem barışçılız diyorsunuz o zaman içinizdeki o provakatöerleri çıkarıp polise vermek de size düşüyor.. kolay gelsin..

      Sil
  7. arkadaşımın yazısını okuyayım diye açtım amanda ne yorumlar o öyle:) Rabbim fitnecilere fırsat vermesin boş teneke çok ses çıkarırmış bize düşen ilim öğrenmek öğrendiğiyle amel etmek vatana hayırlı evlatlar yetiştirmek son nefesimize kadar bu vatanın tek bir dalını dahi incitmemek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle ben oyuna gelmeyelim bazı kimselerin dolduruşuna gelmeyelim dedim benden suçlusu yokmuş gibi yorum yazdılar. Ama onlarla bir olsak bizden iyisi yoktu kendilerinden farklı düşünenleri görünce olabildiğince çirkefleşiyorlar. Allah öyle kimselere fırsat vermesin yoksa vay halimize...

      Sil
    2. boşversene tatlım bana hakaret ediyorlar yakalarsam bilmem ne.. it ürür kervan yürür.. en kötü ihtimal sağ sol ayrılırız yıllar önceki gibi birbirimize düşeriz..

      Sil
    3. zaten amaçta bu, ama ben insanlara bu olmasın hepimiz Türküz ve Müslümanız hep birlik olalım diye anlatmaya çalışıyorum, ama kime anlatıyorum ki hiç kimse kimseyi dinlemiyor ki herkes bir birine hakaret etmekten başka birşey yaptığı yok.

      Sil
    4. begüm hanım seni bloğunda provakatör ilan etmiş gördün mü silmiş ama geri.. gülelim mi?

      Sil
    5. görmedim, ben onun ne yazdıkları ile hiçbir zaman ilgilenmedim halende ilgilenmiyorum. Herkes ne isterse onu yazsın gerçek gün yüzü gibi ortada nede olsa.

      Sil
    6. ayın parlaması gibi hemde.. millet bunların maskelerini göreli çok oldu hala oynuyorlar yine kışkırtabileceklerini sanıyorlar..

      Sil
  8. Allah sonumuzu hayr eylesin canım
    hayatın düzene girmesi birilerini rahatsız ediyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah!.. evet aynen öyle birileri rahatsız oluyor ama olan millete oluyor herkesin huzurunu bozuyorlar.

      Sil
  9. olan millete mi oluyor? zaten MİLLET ayaklandı, sokakta olan HALK! herkes derken kimi kastettiniz bilemedik biz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sokakta olan insanlar halkın hepsi değil sadece bir kısmı diğer insanların ne suçu var sizin gibi insanlar yüzünden onlarda zarar görüyorlar halk otobüslerini yakarak onlarada zarar veriyorsunuz. Sizin bu yaptıklarınız tam olarak hattini aşmak siz eylem değil tam bir densizlik yapıyorsunuz.

      Sil
    2. Didem hanım biz diğer yüzde elliyiz diyorsunuz ya biz hala neden o diğer yüzde ellinin sokakta olmadığını merak ediyoruz.. biz buna halk diyemeyiz öyle değil mi ? eski başkanın boğazı kesilmiş biz bu topluluğa halk mı diyelim gözü dönmüş caniler mi vicdanınıza sorarım..

      Sil
  10. mesele dinle alakalanmalımı hep anlayamıyorum günlerdir bloglarını takip etttiğim kapalı kesim ya bunlar hiç olmamış gibi kombinlerini yayınlıyor yada çapulcu muamelesi yapıyor bir insan hem inançlı hemde baskıya karşı direnişçi olmazmı cevreciliği söylemiyorum bile evet olay onu çoktan aştı zaten niyetimizin sadece ağaçlar olmadığını hep söylüyoruz huzur diyorsunuz empati yapmaya çalışıyorum evet yıllarca imamhtip türban gibi baskılara maruz kaldıktan sonra özgürlüğe kavuşmak huzurdur hepte destekçiydim bu konuda birçoğunun söylemine görede ekonominin düzelmeside huzurdur peki şimdi soruyorum yanıbaşımızda çıkan savaşlar ve aslında bunlarda bizim ülkemizin politikalarının bolca çanak tutması pkk nın baştacı edilip şehre inmesi eğitim sistemimizin her yıl değişmesi ve gelecek nesillerimizin resmen şaşkınlaşması ilk defa bir başbakanın sadece kendi kesiminin başbakanı olduğunu gizlememesi sayılarını ifade etmesi ve hayatımıza giren onlarca yeni hakaret cümlesi ucube çapulcu o taraftan bakılınca haklı hatta keyifli mi bulunuyor sadece soruyom tartışmak değil ben baktığım ve gördüğümü söyledim açık yüreklilikle tek tek bunlar hakkında ne düşündüğünüzü söylemenizi istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesele din konusu değil elbette ama protesto yapıyorsuz diyerek halk otobüslerini yıkıp yakıp daha sonra camilerde içkiler içip orayı sanki bir ahırmış gibi kullanılması bizlerin vicdanına dokunuyor. Biz elhamdüllah müslümanız ve bu gibi olayları görünce kızmamız normal zaten her müslüman kişininde kanına dokunur. Laiklik var diyerek müslüman bir Ülkede yaşadığımızı mı unutalım bunu mu? istiyorsunuz? Burası müslüman bir ülke bunu unutmayın.

      Ayrıca o türban meselesinde benim öyle bir sorunum olmadı o zamanlar kapalı değildim. YANİ SİZİN DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİ ÖYLE BİR KUYRUK ACIM YOK BUNU BELİRTEYİMDE BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN.

      Parti konusu da beni hiç ilgilendirmiyor öyle AKP yandaşlarından da değilim. Doğru düzgün protestonuzu yapsaidiniz sizi desteklerdik ama böyle kaçkınlıklar yaparsanız. Kusura bakmayın ama sizi desteklemeyiz...

      Sil
    2. Sevgili mavi potin.. olaylar artık çığırından çıkmıştır.. mesele tamamen hükümete karşı bi eylem içine girmiştir ama Tayyibin en büyük suçunu söyliyim mi size.. Türkiye yi on yılda 3 kat büyümesi, köylere bile asffalt yol götürmesi,pkk gibi bi illeti bitirmesi, öğrenciye bursu artırması ve her yere üniversite taşıması, kimsenin vermediği hizmeti ayrım gözetmeksizin ülkem insanına vaad etmesi, hızlı tren projeleri ve de önümüze 2021 gibi hedefler koyması.. tek suçu bu.. haklı olanlarsa ona dikdatör yakıştırmasını yapması, insanlar katledildi de bizim mi haberimiz yok.. Halk tv den gözünüzü ayırıp biraz gerçekleri görün.. Boğazı vahşice kesilen eski başkanımızı görürsünüz belki.. nasıl gözü dönmüş bi topluluğu desteklediğinizi görürsünüz.. bu kaos ortamı bir an önce son bulmalı yoksa olacakları söyliyim.. Türkiyede iç svaş var gibi söylemlerle ağzının suyu akan Amerikalılara buyrun bize müdahale edin gibi tweet söylemleri ülkemizi açık bir savaş alanı içine sokmak istiyenlere fırsat vermiş olursunuz.. kalkınacak olan ülkemiz hemde bütün ülkeler krizde iken biz krizsiz atlattık ki bu konuda Tayyip denen dikdatörün suçu büyük.. ülkemiz bölünür.. yakıp yıkmak kolay ama toparlamak emin olun ki zordur.. çöplüğe dönen camilerimiz yine onlar tarafından biz Akp siz dine sahip çıkarız diyorlr komik olmasınlar..

      Sil
  11. Allah razı olsun canım duyarlılığın için. Tamda pkk çekilip gitmişti o topraklarda piknikler yapılmaya başlamıştı. Güven ortamı rahatsız etti.. fidanlar gibi gençlerimiz devrilip cenazeleri geliyordu evlere ne acılardı onlar.
    Korku rejimi isteniyor eskiden olduğu gibi. 18 yaşına kadar çocuklarımızı bedava muayene ettiriyoruz. Yolsuzlukların önü kesildi. Anlayamıyorum insan nasıl bu kadar nankör olabilir. Yarasa gibi ziyadan hoşlanmayanlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek asıl Allah sizden razı olsun. Bu şekilde olayları görünce duyarsız kalmak elde mi:( Bence her duyarlı insanda tepkisiz kalmamalı, çıkıp onlarla birlikte bizlerde onlara karşı çirkinleşelim demiyorum ama böyle sessiz de kalmayalım ki herkes onları haksız olduğunu bildiklerini anlasınlar ki biz haklıyız diye kendileri ile gurur duymasınlar. Bu yaptıklarınından dolayı onları KINIYORUZ!...

      Sil
  12. mavi potinmisin nesin,sen ne demek istediğini soru sormadan bi açıklasana bakalım.dolaylı yoldan konuşma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız kişi bundan sonra kimliğini açık etmedikçe yorumlarını paylaşmayacağım. Kim ne diyorsa sözünün arkasında açıkça söylesin kimseden korkmasın. Allah dan başka kimseden korkma...

      Sil
  13. merhaba canım adsız yorumlara dikkat et kendi çirkinliklerini bize asfetmeye çalışabilirler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA, EVET HAKLISIN CANIM BUNDAN SONRA ADSIZ YORUMLARI YAYINLAMAYACAĞIM ZATEN ŞİMDİ ONA DA CEVAP OLARAK YAZACAĞIM.

      Sil
  14. Özellikle sosyal medyada canciğer dostlar bile bu eylemler yüzünden kanlı bıçaklı hale geldi neredeyse.
    Tabi ki duyarlı olmak, bildiklerimizi paylaşmak, içimizde tutmamak gerekir.
    Herkesin düşüncesi kendine, herkesin düşüncesine de saygı duyulmalı lakin olayları ve fikirleri çirkinleştirmemek gerekir. Evet devlet halkı için güzel şeyler yapmış olabilir, yollar asfaltlar sağlıkta düzenlemeler yapmış olabilir ama yapılan olumsuzluklar bu iyilikleri görmeye yetmiyor. İnsan olarak da birine iyilik yaptığınızda kimse dönüp "aferin" demez ama bir hatanız olduğunda herkes sizi suçlu görür. Olaylar burada patlak verdi. Bir değil iki değil beş değil bardak taştı. Sonuçta etrafınızda mutlaka binalar yapılmıştır mutlaka ağaçlar sökülmüştür, içiniz yanmıştır. Binlerce metrekarelere kocaman siteler yapılırken yüzlerce ağaç hiç oldu. Binlerce ağaç için kimse çıkıp eylem yapmadı, sadece artık bardak taştı. Yoksa pek çok kişinin dediği gibi mesele 12 ağaç değil. Bugün başımızdakilere oy veren birkaç arkadaşım bile hakkını helal etmezken "artık susup oturmanın anlamı yok" diyedir esas sebep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle bence bu gibi davranışlarda hiçte hoş değil.

      Biz protestonuzu yapmayın demiyoruz ki yapın ama doğru düzgün yapın hal k otobüslerini yakarak, etraftaki esnaf dükkanlarını yıkarak, kaldırım taşlarını sökerek yada camide içkiler içip orayı mahvederek değil! zaten bu şekilde potestoda olmazz... Benim tek kızdığım nokta o zaten yoksa size eden protesto yapıyorsunuz diye size birşey demiyorum.

      Sil
    2. Zaten bahsettiğiniz gibi o çirkinliklerin adı eylem değil anca provokasyon oluyor. Hepimiz müslümanız hepimiz Türk'üz ve en önemlisi insanız , sevgiler.

      Sil
    3. aynen öyle, ama şuanda Türküyede olanlar bunlar. Ve sizler bunu bile bile bize bu protestoyu destekleyin derseniz hiç kusura bakmayın ama bu şekilde yapılan sizinde değiniz gibi çirkinlikleri biz desteklemeyiz.

      Sil
    4. sandıkta yapamadıklarını böyle oyunlarla yapmaya çalışıyorlar.. ülkeye verilen zarar milyon dolarları geçti faturasını kime keselim..

      Sil
    5. Ceyda hanım her yerde verilen milyon dolar zararlardan bahsediyorsunuz da afedersiniz atılan biber gazlarının parasını da biz ödüyoruz kırılan şeylerin parasını da ikisini kıyaslarsak emin olunki gazların parası daha fazla olacaktır. Ben şuna da inanıyorumki gazı aldıkları ihale şirketi de şirket yanlısıdır :) Kusura kalmayın yapılan her yorumu kendinize yapılıyor gibi algılayıp sinirenmişsiniz ama ne ypalım siz bu tarz yorumlara kızabiliyorken biz de başka türlü yorumlara kızıyoruzz. Birileri yaktı evet otobüsleri ama birileri de o gazları boca etti sokaklar hala daediyor. Sokaktakiler içlerindeki provakatörleri temizledi ama polisler hala ve hala sıkıveriyor gazları.. Elbette her dönemde kötü niyetli insanlar olmuştur. Bunlar size, tokideki sese veya diğer bloglara yapılan şahsi yorumlar değil. Lütfen üzerinize alınmayınız herşeyi. Fakat siz öyle düşünüyorsanız bir başkasıda böyle düşünebilir.. Lütfen ülkenin milyon dolarlık zararından bahsetmeyin çünkü Şimdiye kadar türk telekom karadeniz bakır ve faha pek çok işletmemizi milyonlarca dolar zararına başka ülkelere verdiler 40-50 yıllığına.. Lütfen zarar demeyin hala ve hala Atatürk Orman çiftliğinde binlerce ağaç kesilerek başbakanlık binası yapılıyor. Çok mu gerekliydi yıkılıyor muydu binaları ki yenisi lazımdı. Birçok okul yıkılmak üzere bir çok kamu kuruluşu girilemeyecek durumda iken o mu lazımdı. Hemde AOÇ içinde.. O binanın bedeli neydi acaba. Bedavaya mı yapıyorlar. Elbette bizler de bazen doğru düşünüp hareket edemeyiz ama kisme sütten .ıkmış ak kaşık muamelesi yapmasın Erdoğan Beye lütfen... Lütfen bu kadar yanlı olmayınız. Ve ayrıca biz kimsenin ya da partıinin tarafında değiliz şahsen ben değilim. İnanın ve yemin ediyorum bugün seçim olsa oyumu AKP ye vermem evet ama CHP ye de vermeyeceğim... Onların da güvenilir olduğunu düşünmüyorum.. Çelişkimiz de budur zaten ama lütfen ve lütfen bu kadar körü körüne yazmayın yazdıklarınız...
      Ayrıca camide içki içilmediğine dair cami imamı bile konuştu çıktı Allah aşkına böyle şeyleri defalarca söylemeyiniz..Gözünüzle görmediyseniz doğru olmama olasılığı her zaman vardır.. Ki kanıtlarını da yayınladılar.. Benim demek istediğim biziim derdimiz AKP ile de değil derdimiz o diktatörle,bizi diğerleri diye nitelendiren, ilk % 50 dışında olduğumuzu söyleyen ve bu kavramı ilk aklımıza sokan insandır o.. Lütfen ve lütfen bu kadar yanlı olmayınız... HErkes ülkesi ileri gitsin ister.. Ama birşeylere reğmen ileri gitmek aslında ileri gitmek olmayabilir.. Sadece öyle görünür...

      Sil