31 Ekim 2015 Cumartesi

Hafta sonu kombini ve seçim

Hafta sonları genellikle ailecek kendimizi dışarı atmayı çok seviyoruz. Bu dışarı atma olayı bazen bir park, bazen bir AVM, bazen bir arkadaş yada akraba ziyareti gibi... Bu hafta sonunda vatandaşlık görevimiz olan oy kullanma hakkımızı; yine her seçim zamanında yaptığımız gibi kullanacağız. Önce OYUMUZU kullanıp, sonra kendimizi hayatın içine atmayı düşünüyoruz. Tabi bu sefer ne yapacağımızı hiç planlamadım. O anki ruh halimize göre oy kullandıktan sonra karar vereceğiz. Bakalım hayat bize ne sunacak?

Hafta sonu kombini shen pantolon

Yelek ben diktim
Şal Konya da aldım
Ayakkabı gezer
Pantolon shen

Not: Ben normalde denim pantolonları çok rahatsız edici olarak düşündüğüm için hiç kullanmazdım. Ama bu pantolon öyle düşündüğüm gibi rahatsız edici değil. Hatta ütü bozulma derdi olmadı için çok rahattı. Diz kapağı altı boyda üstlerle çokta rahat kombinlenebiliyor.

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Kaç kilosun sen bakim :)) boyun kaç bedenin kaç nasıl iki çocukla bu kadar zayıfsın:)) çok güzel yakışmışlar canım biraz daha yakından çeksen daha rahat ınceleriz sankim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 58 kilo 160 boyundayım canım çok teşekkür ederim o senin güzel bakan gözlerinden kaynaklanıyor. :) Bu güzel yorumun ile beni onure ettin...

      Sil