21 Ekim 2015 Çarşamba

Elif Gibi Sevmek 2 Aşk-ı Tevekkül Kitap Yorumu

Yazar: Hikmet Anıl Öztekin

Sayfa Sayısı: 213

Baskı Yılı: 2014

Yayın Evi: Yakamoz Kitap

Elif Gibi Sevmek 2 Aşk-ı Tevekkül Kitabı Yorumu


Yazar Hikmet Anıl Öztekin'in ilk kitabı Elif gibi sevmek 1 den sonra ikinci kitabı olan; elif gibi sevmek 2 Aşkı Tevekkül kitabını da okudum. 

Ankaralıların bildiği üzere; Ankara'nın ayazı çok meşhurdur. Özellikle kendini kış mevsimi sanan bu sonbahar ayında bu ayazı bol bol hissettik. Bu soğuk ayazlı akşamlarda çocukları uyuttuktan sonra bir demlik çay demleyip, elime Elif gibi sevmek 2 kitabını alıp, bir yudum çay eşliğinde kitabın sayfalarında kayboldum. 

Bu kitabı okudukça bir kez daha Allah'ım beni sevdiğime kavuşmayı nasip ettiği için şükrettim. Hani biz insan-oğulları sahip olduğumuz bazı değerlerin kıymetini, onu kaybedince anlarız ya... Hasta olunca; sağlığın kıymetini. Yaşlı olunca; gençliğin kıymetini. Sevdiğinden ayrılınca ise; sevdiğinin kıymetini anlarız. Ama bence sevdiğinin kıymetini, ona kavuşmanın güzelliğini bir kez daha hatırlayıp, Allah'a sonsuz şükran duymak için; ondan ayrılmayı beklemeyin. Bu kitabı okuyun...

Ben kitapların altını çizmeyi, o kitapları hırpalama olarak algıladığım için pek yapmam. Ancak beğendiğim paragraf ve satırları ilerleyen yıllarda tekrar okursam, anımsayayım diye paragrafın hemen yanına küçük bir yıldız kondururum. Böylece o yıldız kondurduğum yerler benim için o kitabın yıldız paragrafları olur. Bu kitaba da aynı yıldızları kondurmak için elime kalemi alınca; gördüm ki. Okudukça kitabın her paragrafına yıldız kondurma hissi içimden geçiyor. :) O yüzden benim için özellikle şu satırları okuyun diyeceğim bir bölüm yok. Bence siz en iyisi mi? kitabı alıp, tüm sayfasını okuyun. ;)

Şimdi sırada yazarın 3. kitabı olan ''Eyvallah'' da....

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Allah de ötesini bırak tarzında sanırım. merak ettiğim bir kitaptı en yakın zamanda bir el atayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah de ötesini bırak kitabını okumadım. Onun için bilemeyeceğim. Ama o kitapta aklımda inşallah ilk fırsatta o kitabı da okumayı düşünüyorum.

      Sil
  2. Aslında Başucu kitabı olmalı. Gün boyu kosusturmacalar dan Allahimi anamiyoruz yeterli . Oysa tek önemli O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek önemli olan Allah. Ama bu kitap bir dini kitaptan daha çok sevdiğine olan sevgisi ile Allah sevgisini bir tutmaya çalışma kitabı onun için Allah inancı için bu kitabı önermek diğer kitaplara haksızlık olur. Çünkü çok güzel Allah inancı ile ilgili kitaplarda var.

      Sil