19 Ekim 2015 Pazartesi

Kazak Seçimlerim

Havaların bir ısınıp, 3 soğuduğu günler geldi. Sıcak olduğu zamanlarda ise halk arasında ''yalancı güneş'' dediğimiz bir güneş hakim olduğu için gar-dolabımızdaki yazlık parçaları kaldırıp, onun yerine kışlık parçaları eklemeliyiz.

Bende sizler için bu gün bir kazak kolajı hazırladım bakalım beğenecek misiniz?...




1. Fiyonk her şeye yakıştığını gibi kazağa da çok yakışmış. Bu kazak tam seyretmelik ama.... Beyaz fiyonklu kazak burada

2. Salaş giyinmeyi oldum olası sevmişimdir. Bu salaşlık birde kazakta varsa o zaman ben; o kazağın üstüne balıklama atlarım. :) Bu sene gri renk zaten bir moda haline bildiğiniz üzere: ''Ayyy acaba bu gönderim için bana sponsor olan shein firmasından bu kazağımı tercih etsemmiki?'' Bu arada kazak burada

3. Kıyafetlerde siyah ve beyazın modası bildiğiniz üzere hiç gitmez. Yine bu kazakta salaş modelli ve son yıllarda bir püskül modasıdır gitmekte olduğu için; püsküllü olması da bence ayrı bir güzel... Siyah beyaz püsküllü kazak da burada

4. Yine gövde salaş; ama kolları dar olan bu hırkayı özellikle havaların bir ısınıp, 3 soğuduğu şu günlerde tam kurtarıcı parça olur. Benden söylemesi.... Gevşek crop hırka ise burada

Alış-veriş sitelerine girince zaten insan bir türlü çıkamıyor. ''Acaba bunu mu alsam? Yok yok bunu alayım'' derken birde bakmışsın ki sitedeki tüm ürüne tek tek bakmışsın. :) Biz bayanların bu giyim merakı ne olacak böyle?

İşte o sitede dolanırken alış-veriş sepetine attığım iki parçayı yine nacizhane kombinledim.


Herne kadar tüm renklere aşık biri olsam da; siyah ve borda benim rengim hangi parçaya baksam bir siyahı birde bordasına bakmadan geçemiyorum. :)

Siyah yuvarlak yakalı, kuyruklu elbise olan; ama ben tunik olarak kullanmayı planladığım parça burada

Veeee borda renkli pantolon ise burada

Benim seçimlerim şimdilik bunlar. Bakalım bu parçalardan ya da bambaşka bir parça olan hangi ürünü seçeceğim. Bekleyip, göreceğiz.... :D


Hoşça kalın.


4 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi de benim küçük dünyama beklerim. Sevgiyle
    Cafe Tigris tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin bloğuma, tamam şimdi geliyorum. :)

      Sil
  2. ben de çok severim salaş giyimi sevgiler cnm

    YanıtlaSil