1 Ekim 2015 Perşembe

Efendiler Efendisi Hazreti Muhammed Kitabı Yorumu (Rahime Kaya)

Yazar: Rahime Kaya

Sayfa Sayısı: 271

Baskı Yılı: 2008

Yayın Evi: Muştu yayınları

Efendiler Efendisi Hazreti Muhammed Kitabı Yorumu (Rahime Kaya)


Bu seneki Memleket ziyaretinde lise öğrencisi olan erkek kardeşim bana Efendiler Efendisi Hazreti Muhammet kitabını verdi. Yazarın daha önceden hiç bir kitabını okumadığım için kitap hakkında pek fikrim yoktu. Ama kardeşimin dediğine göre; bu kitap ile yarışma düzenlenmiş ve o dereceye girip bir saat kazanmış. Kitap için ise; çok akıcı ve akılda kalan cinste yazılmış bir kitap dedi.

Zaten Rahime Kaya kitapta konu olarak Yüce Mevlana'nın ''sen olmasaydın, bu alemleri yaratmazdım.'' iltifatına mazhar olan bir insan olan peygamberimizin hayatı ele aldığı için. Yazar ister istemez güzel bir kitap yazmıştır. Diye düşündüğüm için kitabı alıp. eve getirdim. En son okuduğum kitap bitince; hemen Rahime Kaya'nın kitabını okumaya başladım.

Kitabın İçeriği; Hz. Muhammed Mustafa A.S. hayatını anlatıyor. İlk olarak babasının çocukluğundan, Hz. Muhammed Mustafa A.S'nin ölümüne kadar olan süreyi bölüm bölüm ele almış. Bence çokta güzel ele almış. Kitabı okurken hiç yabancı bir kelime ve terimle karşılaşmadığın için çok kolay şekilde anlaşılıyor. Bence dini bilgilerinin özellikle Peygamberimizin hayatı hakkında bilgilerinin zayıf olduğunu düşünen kişiler alıp, okumalı. Yada orta okul çocuklarınıza dini bilgi dersi vermek için bu kitabı okumasını sağlayarak başlayabilirsiniz. Çünkü kitap hiç sıkmadan çok akıcı şekilde ilerliyor. O sebepten birer tane edinip, gönül rahatlığı ile okuyabilir/okutabilirsiniz....

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Harika bir kitap öğrenmiş oldum :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) yorumun için asıl ben teşekkür ederim...

      Sil
  2. çok teşekkürler bu harika kitap öneriniz için :).

    YanıtlaSil