30 Eylül 2015 Çarşamba

Nefis Demet Çekiliş Sonucu

Merhabalar arkadaşlar burada Nefis demet sponsorluğu ile birlikte başlattığım çekilişimin nihayet sonucu belli oldu...

Çekilişe ek haklar ile birlikte 37 katılım hakkı oldu. Çekilişi random.org ile yaptım. Ve çekilişi kazanan kişi!...

Nefis Demet Çekiliş Sonucu

Deeptone oldu. Kendisini tebrik ediyorum. En kısa zamanda sultandonmez1@hotmail.com adresine iletişim bilgilerini göndermesini bekliyorum.

Nefis Demet Çekiliş Sonucu

 Eğer kazanan kişi 3 gün içinde geri dönüş yapmazsa yeni bir çekiliş yapıp, yeni bir kazanan belirleyeceğim. Katılan herkese çok teşekkür ederim. Yeni çekilişlerde görüşmek dileği ile...

Ve ayrıca Nefis Demet firmasına sponsorluğu için teşekkür ederim.

Hoşça kalın...

4 yorum:

  1. ayyyy çok özür dilerim ki görmemişim yaa. bayramda göremedim herhalde. ya baksana, sölememiş miydim ki, ben çekilişlere katılmıyom, destekliyom, yayınlıyom duyuruyom ama katılmadım şimdiye dek daha hiç, yani özür dilerim ki. baksana, iki yol var, istersen çekilişi tekrarla, istersen, ben yerime bir arkadaşımızı seçeyim, sen nasıl istersen. teşekkür ederim kiiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel Tebrik ederiz Deeptone yi Afiyetle yesin artık :) Size de Çok teşekkür ederiz böyle güzel Çekilişler yaptığınız Yenilerini bekliyoruz inşallah

    YanıtlaSil
  3. tamam du bi düşüneyim bildircem :)

    YanıtlaSil
  4. tımams bak kübra adlı arkadaşım (blogçu zamska aynı zamanda) yazcak sanaaaa kazanan talihli oooo :)))

    YanıtlaSil