16 Ocak 2015 Cuma

TOKİDEKİ SESİN YENİ EVİNDEN YATAK ODASI DEKORASYONU

İki aydır yeni evimdeyim. Artık iyiden iyiye evime alışıp, düzenimi oturtmaya başladım. Ama tabii eksik bitmiyor. Halen aklımda farklı objeler ile farklı bir şekilde dekorasyon yapma fikirleri var. Bazen öyle bir hal alıyor ki sanki kafam bir arı kovanı da; içinde binlerce arı dolanıyor gibi. Sesler o kadar net vede gürültülü ki neler dönüyor, ne yapıyorlar anlayamıyorum.... Bu gibi durumlarda sadece duruyorum hiç bir şey düşünmeden öylece duruyorum. Kafamdaki sesleri duymamak için ya bir kulaklık ile müzik dinliyor yada elime bir kitap alıp kitabın büyülü dünyasına dalıp kafamda ki sesleri susturuyorum... :) En azından geçici bir sürede olsa kafamdaki o arılar dağılmış gibi ferahlıyorum. :) 

Bu şekilde bir yandan arı vızırtılarına benzer kafa sesim bir yandan çocuklar için daha fazla zaman harcamamı hatırlatan vicdan sesimle başım belada iken, ben yine durmadım. Veee yatak odamı kafamdaki düşünceyi uygulayıp istediğim şekilde dekorasyon yapabildim... :) Annenin gücü adına!....

 Daha önceden duvar kağıtlarından  yatak odama uygulamak istiyordum. Ama maalesef ki eski evim küçük olduğu için uygulamak pek mantıklı gelmedi. Birde açıkçası o ev için emek harcamak pek içimden gelmiyordu. O sebepten sürekli erteledim, daha ki yeni ev alıncaya kadar... Yeni evime taşınıca bu duvar kağıdı fikri yine kafama düştü ve bu sefer bu fikri yok saymak yerine uygulamaya karar verdim...



İlk iş olarak bir duvar kağıdı seçtim daha sonra bunları duvarımıza kaplaması için kocişkoyu ikna ettim. :) Onuda ikna edince. Bir hafta sonu duvar kağıdı kaplamak için kolları sıvadık. Nasıl yapılacağını az çok biliyorduk. Ama daha önceden ikimizde hiç duvar kağıdı kaplamadığımız için, açıkcası biraz tedirginlikte vardı...


Allah'ıma binlerce kez şükür kü korktuğumuz başımıza gelmedi alnımız ak şekilde bu işinde üstesinden geldik... :) O kadar muntazam vede düzgün şekilde duvarımızı kapladık ki. Sen sanırsın kırk yıllık duvar kağıdı ustaları gibi. ;) Tabi bu işte asıl baş rol eşimdi hakkını yiyemem.



Baş ucu komi-dinimdeki vazo benim eserim burada paylaşmıştım nasıl yaptığımı isteyen oradan bakabilir.


Benim yeni yatak odası dekorasyonum bu şekilde umarım sizlere fikirler verebilir. İlhamımız bool olması dileği ile...


Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Duvar kağıtları odaya çok güzel bir hava katıyor. Yatağınızın karşısındakini de duvar sandım ilk başta dolap değil mi o ? Onu da mı siz kapladınız orjinali mi böyleydi ? Desen baya güzelmişte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjineli öyle idi :) çok teşekkür ederim süslü şirine ;)

      Sil
  2. Çok şık çok sıcak güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Sizi kardeş dikiş bloggerlarından buldum. Sizi takibe aldım. Dikişsever olarak beğeneceğiniz bloğuma sizi de bekliyorum.. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu takip ediyorum guzel bi blog devamını dilerim odaniz da gayet sık olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgiler benden size olsun :)

      Sil
  5. Duvar kağıtlarına bayıldım :)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil