26 Ocak 2015 Pazartesi

TOKİDEKİ SES 3 YAŞINA GİRDİ

26 Ocak 2012 yılında ilk bu yazım ile blog alemine ayağımı basmıştım. O yıldan bu zamana kadar genellikle bloğumu güncel tuttum. Ve sık sık hayatıma değen güzellikleri vede duygularımı buraya aktardım.

Benim için yazı yazmak bir hobi gibi oldu. Zaten normal hayatta da yazı yazmayı çok seven ben; artık kalem, kağıt, ajanda yada defterlere yazı yazmak yerine ekran ve klavye ile sanal aleme yazı yazmaya başladım. Kimi zaman günlük gibi çocuklarımdan yazarken, bazen de uğraştığım örgü, dikiş gibi hobi işlerimi sizler ile de paylaştım. Hatta ara ara denediğim tarifleri özellikle de sizlerin en çok ilgisini çeken bayat ekmek tariflerimi paylaştım. Bu tariflerden gelen geri dönüşler beni çok mutlu etti... :)

Zaten benim buraya yazı yazmamdaki en güzel ödülde bir teşekkür yorumu vede tasdik görmek oldu... :)



Tokideki ses sizlerin yorumları vede beni okumanız ile var oldu. Ve bu sayede var olmaya devam edeceği için bloğumun 3. yılını sizler ile kutlamak istedim.. :)

Bu arada bloğumda en çok tıklanan vede tıklanma oranı en yüksek olan ilk 5 postum tıklanma sayıları ile birlikte aşağıda...

28 Şub 2013, 28 yorum
12904
11358
7374
19 May 2012, 18 yorum
2206
1959


Bu zamana kadar toplam sayfa görüntüleme sayısı bloğumun en altında yer aldığı üzere 328658 kere tıklanmış... 584 kişide tokideki sesi izlemeye başlamış...

Bloğuma ilk anından itibaren tam tamına 551 tane yazı yazmışım. Ve 4619 tanede sizlerden yorum gelmiş. Bu blog aleminde beni yalnız bırakmayıp güzel yorumları ile gönlümü şenlendiren siz okurlarıma bir kez daha ÇOK TEŞEKKÜR ederim. İyi ki varsınız... :)

Herne kadar bu bloğumu açma maksadım hiç bir zaman maddiyat olmasa da; ara ara bloğuma gelen sponsor hediye ve ücretler beni çok mutlu etti. Nede olsa o gelen hediyeler benim değil tokideki sese gelen hediye olarak kabul ettiğim için. Blog yazmak ile doğru yolda olduğumu düşündüm ve o gazla yazı yazmaya daha bir azim vede istekle devam ettim. :)

Üstelik tokideki sesin; bana kazandırdığı bir sürü sanal alem arkadaşı da oldu... Hiç yüz yüze görüşmemiş olsakta yakınımda ki çoğu insandan -yeri geldi sorunlu vede mutlu günlerimde- bana daha çok yorumları vede fikirleri ile dokundular...

Yazacak daha çook şey var ama şuanda heyecan yaptım o sebpten daha fazla uzatmak istemiyorum. İnşallah hep birlikte 4. yaşa gelişini de görürüz. :) Yeni postlarda görüşmek dileği ile...

Hoşça kalın.



16 yorum:

  1. Nice nice 3yillara okumaktan keyif aliyorum takipteyim

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun.nice 4. 5. Senelere inşaAllah:)

    YanıtlaSil
  3. Nice yollara ,sizi okumak çok güzel. Samimi bir tarziniz var
    Zeynep

    YanıtlaSil
  4. Nice bloglamalara benim blog da 5 yaşına girdi:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunuzu blog takip etkinliğinde keşfettim .çok beğendim ve izlemeye aldım. sizide kendi sayfama beklerim.
    http://yedirenktekhayat.blogspot.com.tr
    gökkuşağı hikayesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bloğuma hoşgeldiniz :) tamam gelirim...

      Sil
  6. Nice senelere insaallah, ben sizi epey dir takip ediyorum cok samimi ici disi bir bir hanimsiniz, ayrica hemsehrimsiniz :)) bende Konyaliyim. Kimbilir belkide bir gun Konyamizda gorusuruz, cok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim sevgili hemşerim. Kim bilir belki....

      Sil