22 Ocak 2016 Cuma

Yarı dönem karnesi ve ilk takdir belgesi sevincimiz

Karne demek, çekmecenin en ücra köşesinde tozlanması; daha sonrada şeffaf bir dosyaya koyup, evin en ücra köşesine kaldırılması demek biliyorum... Ayrıca maddi olarak hiç bir değeri olmayan değersiz bir kağıt parçası olduğunu da biliyorum...

Ya manevi değeri? Bence manevi değeri en pahalı hediyelerden daha değerli. Bir dönemi çocuklar ile birlikte ikinci kez; hatta ikinci bir çocukla 3. kez okumanın karşılığı...



Biz veliler çocuklarla birlikte kah ev ödevleri yaptık\kah deneyler yaptık\kah performans ödevleri vermeleri sonucu bizde o çocuklara verilen ödevleri sanki bize verilmiş gibi önem verip, bazen çocuklara yardım ettik. Bazende çocukların karşısına oturup, onlara manevi destek olduk. Peki ya sonuç? Bunca zorluğu çekmemize değdi mi? Değdi değdi!... İlerleyen yıllarda akademik bir başarı elde etmelerinden ziyade küçük bir kağıt parçası bile; bizim ağızlarımızın kulaklarımıza değmesine yetti... :D


Yarı dönem karnesi ve ilk takdir belgesi sevincimiz

Canım kuzum ilk göz ağrım bana her şeyleri ilk yaşatan kuzum. Bu seferde ilk okul 4. sınıf yarı döneminde ilk takdir belgesini alarak beni bir kez daha mutlu etti. :D


Küçük kuzum Efe ise bu sene birinci sınıf yarı dönem karnesi ile beni abisinden sonra ikinci kez gururlandırdı...


Yarı dönem karnesi ve ilk takdir belgesi sevincimiz

Kar yağışı sebebi ile dünden sonra bugünde burada okullar tatil olduğu için; Emir'in öğretmeni okula gelmemişti. Ama Efe'nin öğretmeni karnesini almaya gelen öğrencilere karneleri kendisi vermek için okula gelmiş. Bizde hazır Efe'nin öğretmeni de bulunca hemen anı maksatlı bir fotoğraf çekip, karnesini aldık...

Canlarım, kuzularım, benim yaşama sevinçlerim. Umarım hayatta sürekli böyle başarılı ve mutlu olursunuz. Bende sizlerin bu başarılarını görüp, hep mutlu olurum inşallah.... Allah tüm ana ve babaların çocuklarının başarılarını ve mutluluklarını görmeyi nasip etsin. Çünkü gerçekten de tarifi imkansız bir duygu. Sadece yaşayan bilir!....

Hoşça kalın.

2 yorum: