15 Ocak 2016 Cuma

Kaplanlı bere modelleri

Merhabalar arkadaşlar, geçen sene kuzucuklarıma ördüğüm bereler bu sene biraz küçük gelince; bende farklı bir çift bere örmeye karar verdim.

Önce bere modellerine bir göz attım; ama gördüm ki nette olan bereler hemen hemene birbirinin aynısı. Ben daha farklı, kimsede olmayan cinsten bir bere örmek istiyordum. O zaman geçen sene tığ ile ördüğüm bereleri, bu sene şiş ile örerek ilk farklılığı sağlayarak işe başlamaya karar verdim.

Kaplanlı bere modelleri


Klasik şişli bere modelleri gibi çocukların kafa ölçüsüne uygun ilmek atıp, haroşa ile ördüm. Eni de aynen çocukların kafasını ölçerek ayarladım. Nede olsa konu mankenlerim yanımda olunca, tam kafa ölçülerine uygun ördüm. Seneye küçük gelirse de bir daha örerim. Anaları onlara senede birer bere örmüş çok mu! :)

Berelerin düz şişle olan örgüsünü bitirdikten sonra ilk Emir'in beresinin hayvan figürlerini kulaklarına doğru sarkıtıp, kulaklık şeklinde örmeyi düşündüm. Kulaklarına öreceğim hayvanı da yine aynı şekilde çocuklara bir kaç model gösterip, hangisinden yapmamı istediklerini sordum? İkisi bir ağızdan kaplan isteyince bende onların istekleri doğrultusunda kaplanlı bereler yaptım.

Kaplan simasının yapılışı ise; örgü bilen kişiler yukarıdaki modeli görünce anlamıştır. O yüzden şimdi anlatmayacağım. Ama siz yok anlayamadık? Daha net bir açıklama isterin derseniz de bana yorum kısmından ulaşın. Ben size daha net olarak fotoğraflar ile birlikte paylaşırım.

Kaplanlı bere modelleri

Efe de aynı şekilde kaplan figürünü isteyince bende onun bere çeşidini kulak kısmını yapmak yerine alın kısmına bir tane kaplan figürü ekleyip, kulak eklemek istedim. Nede olsa ilk okul 1. sınıf bir çocuk olduğu için bu tarz bereler benim tatlı oğluma çok yakışır diye düşündüm. Doğruda düşünmüşüm. Bakar mısınız ne kadar tatlı oldular? :D

Kaplanlı bere modelleri


Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. çok sevimli olmuş ellerinize sağlık...
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ben de deneyeyim kızım için :)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sihirli mavi. :)
      O zaman sana da kolay gelsin canım.

      Sil