25 Ocak 2016 Pazartesi

TOKİDEKİ SES 4 YAŞINDA

Merhabalar arkadaşlar; bugün sizlerle bloğumun 4. yaşını kutlamaya geldim :)
Evet evet tam tamına 4 yıldır tokideki ses devamlı güncel olarak faaliyet halinde... Blog açmakta ki maksadım bir boş anda, boş zamanı değerlendirmek maksatlı olsa da... Yeri geldi en yoğun zamanımda zaman kollayıp, bir yazı yayınlamak için çaba sarf ettim. Yeri geldi uykumdan fedakarlık yapıp yazı yazdım. Tabi tüm bunları yaparken her yazı yazdığımda hafifleyip, yüzümde kocaman bir gülümseme ile yazımı sonlandırdım. Buda yazı yazmak için uğraştığım çabaya değdi. Hele birde yazdığım o yazılara siz okurlardan güzel yorumlar geldiyse; o zaman duble mutlu şekilde evin içinde dolaştım. Bence bu duyguyu hiç bir terapist sağlamayazdı. (o kesin)....

TOKİDEKİ SES 4 YAŞINDA

Şimdi bir tokideki ses yıl sonu muhasebesi (değerlendirmesi) yapalım. Hııı ne dersiniz?

Eeee muhasebe mezunu bir anneden de ancak bu beklenirdi. Madem bir şirket Defteri yerine tokideki sesi yazıyorum. O zaman bizde tokideki sesin muhasebesini yapalım... ;)

Tokideki sesi ilk bakımlı anneler adında ocak 2012 yılında bu yazımla açmışım. Sıfır maliyet ve sıfır bilgi ile... İlk bloğumu açtığımda blog alemi hakkında hiç bir bilgim yoktu. Ne html ve diğer kodlar hakkında bilgim vardı. Nede tema ve tasarım hakkında.... Zamanla kurcalaya kurcalaya buraya kadar geldim. Elbet daha çok eksiğim var. Ama ilk bloğumu açtığım yıllarla bu yıl arasında dünya kadar fark var.(orası kesin)

Bloğumdan öyle yüksek miktarlı paralar kazanmadım. Ancak hiç kazanmadım desemde yalan olur. Daha 3 hafta önce 30 dolarlık bir sponsor yayını hazırlayıp, paylaştım. Ürün denemesi ve sponsor kıyafetler de cabası. Tüm bunlar benim kendime olan öz güvenimi tetikliyor... En azından kafamı yastığa koyup, vicdan muhasebesi yaparken, (evet yine muhasebe) kendi kendime: ''Aferin kız sana Sultan, çocuklarına çok iyi annelik yaptın, eşine devamlı sevgi dolu davrandın. Üstelik bazı kadınlar gibi zamanın aşkınızı öldürmesine izin vermedin. O aşkın devamlı canlı ve diri kalması için elinden geleni yaptın. Birde tüm bu yaptıklarını ilerleyen yıllarda yaşlanınca çocuklarına ve torunlarına bir hatıra maksatlı bir blog yazıyorsun. Bu blog sayesinde geçen zamanlarda neler yaşadığını günü gününe unutmadan hatırlayacaksın'' dedim. Ve bir kez daha bu bloğu açmakla ne kadar iyi bir karar verdiğimi anlayıp, mutlu oldum.... :D

En son tokideki ses 3 yaşında yazımdan sonra bir yıl içinde 163 yazı yazıp, yayınlamışım.  Günlük 500 ile 1000 kişi tokideki sesi ziyaret ediyor.

Bildiğiniz üzere blogspot bir dönem izleyiciler kısmından bir sürü kişinin silinmesine neden olmuştu. Ama bu gibi tüm aksiliklere rağmen inatla ağır adımlarla da olsa tokideki ses devamlı ilerledi. Ve en son 635 kişi blog üzerinden mail ve diğer sosyal hesapları hariç takip etmekte...

Haaa birde şuanda bloğumda devam eden bir pantolon çekilişi var. 2 Şubatta sonlanacak. Henüz zaman varken; katılmayan arkadaşlar katılırsa çok mutlu olurum...


Hoşça kalın...

16 yorum:

  1. Nice nice uzun senelereeee ;))

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi etmişsizin o halde blog yazmaya başlayarak...
    Yazmak , paylaşmak ve yorumlar almak gerçekten eşsiz bir keyif. Devamını diliyorum yazılarınızın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah sizin gibi okurlar oldukça devamı gelecek :)

      Sil
  3. Nice uzun seneler dilerim:) bloguma beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nice uzun soluklu paylaşımlara canım...samimi ,içten ve çalışkan kişiliğini farkettiğim takdir ettiğim bir insansın,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Güzel yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Canım kocaman bir maşallah diyelim sana..
    Daha nice nice uzun zamanlar keyifle yazılar yazman dileğiyle, yıl dönümün kutlu olsun :)
    Bir dilim pasta alabilir miyim lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim....
      Elbette alabilirsin. :) Afiyet olsun...

      Sil
  6. Daha nice güzel yıllara inşallah daha nice güzel yazılar yazman dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. dedıgnınız gıbı hıcbır terapıst blog yazıp pozıtıf feedback alımının verıdgı hazzı sağlayamaz bence de ;)

    Nıce seneler gorursunuz ıns ve bol kazançlar dılıyorum

    YanıtlaSil