17 Ocak 2016 Pazar

Doğum Günü Elbise Seçimlerini Nice Yaşlara Sitesine Bakmadan Karar Verme

Doğum günlerini kutlamaya ne kadar düşkün olduğumu bilirsiniz. Çocuklarımın her yaşı için ayrı bir konsept düşünüp, o çerçeve içinde hazırlıklar yapıp, kutlamalar yapıyorum. Bunun karşılığında ise sıcacık bir gülümseme ve ''seni çok seviyorum anne. İyi ki benim annemsin'' sözü yetiyor, artıyor bile...

Çocuğunuz için bir doğum günü partisi yapmaya karar verdiğinizde ilk olarak bir konsept seçmelisiniz. Bunun içinde çocuğun o yaşta en düşkün olduğu bir çizgi film karakteri, sevdiği bir meslek yada fanatik olarak tuttuğu bir takım olabilir. Seçimizi yaptıktan sonra o konsepte uygun bir kostüm gerekli. Genellikle kostüm konusunda tıkanıklık yaşanabiliyor. Çünkü öyle çizgi film kostümlerini her yerde bulmak, pek mümkün değil. Bulsan da çocuğun bedenine uymuyor yada bütçenizi sarsacak bir ücret ile karşılaşıyorsunuz. Tüm bu sorunları çözmek için ''nice yaşlara'' sitesinde bulunan doğum günü elbiselerine bir göz atın. 

Doğum Günü Elbise Seçimlerini Nice Yaşlara Sitesine Bakmadan Satın Alma

Farklı fiyat ve firma seçenekleri ile bir sürü seçeneği bir arada barındıran bu siteden; eminim ki istediğiniz karakterin kostümünü çok kolay şekilde bulabilirsiniz. Üstelik sadece küçükler için değil. Yetişkinler içinde bir sürü doğum günü elbiseleri bulunmakta. Çok şık ayakkabı ve aksesuarlar hatta onlar içinde kostümler dahi var. 

Son yıllarda moda olan anne-kız kombinleri seçenekleri de bulunmakta. Birbirinden şık ve güzel anne kız yada baba oğul kostüm seçenekleri ile doğum günü partinizi daha renkli ve eğlenceli hale getirebilirsiniz.

Doğum Günü Elbise Seçimlerini Nice Yaşlara Sitesine Bakmadan Satın Alma

İstersen bu siteden doğum günü konseptine uygun bir doğum günü elbisesi satın al. Gelen misafirleri kendine hayran bırak. Tüm parti boyunca gözler üzerinde olsun.

Ben siteyi şöyle bir göz atınca; resmen hayran kaldım. Hatta nisan ayında doğum günü olan oğlum Emir için bir konsept dahi belirledim. Bence sizlerde doğum günü yaklaşan çocuklarınız yada eş ve sevgilileriniz için güzel bir doğum günü elbisesi satın alın. Daha sonrada o konsepte uygun bir doğum günü hazırlayın. Unutmayın ki üzerinde düşünülüp, özenilerek hazırlanmış doğum günleri daha değerli ve özeldir...

0 comments: