20 Ocak 2016 Çarşamba

Tokideki sesin pantolon çekilişi

Blogger dostu olan sheın sitesi bildiğiniz üzere uzun zamandır sponsorum. Geçen hafta yeni yıl hediyesi göndermiş. Ancak gönderdiği ürün beden ve tarz olarak benim kullanıma uygun olmayınca; bende buradan siz sevgili okurlarımdan bir kişiye hediye olarak göndermek istedim.

Tokideki sesin pantolon çekilişi



  • Siyah renkli 
  • 'M' beden
  • Likrali
  • Yüksek bel
  • Kot pantolon

Bu Güzel Hediyeyi Kazanmak İçin yapmanız Gerekenler:

Bu güzel pantolonu ister kendiniz için, isterseniz de bir başka sevdiğiniz kişiye hediye olarak vermek için elde etmek istiyorsanız; yapmanız gerekenler çok basit...

  • Herhangi bir sosyal medya hesabınızdan (facebook, twittir, instagram) çekilişi duyurmak...
  • Blog duyuruları +1 hak kazanacaktır.
  • Çekiliş 03.02.2016 tarihine kadar sürecektir. Kazanan kişiyi hemen ertesi günü duyurulacağım. Gönderim yurt içi gönderim olacaktır. Kargo ücreti bana aittir.
  • Aşağıdaki formu gönderdiğinizde çekilişe katılmış oluyorsunuz. Tüm katılanlara bol şans...


9 yorum:

  1. cekılişe katılmak istiyorum hem sayfamda googleplusda ve sayfamda yayınladım umarım bana cıkar hazır m bedene dusmusken gıyebılırım

    gulenhobi@hotmaiı.com

    http://gulengorucu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Facebook twitter ve instegramda begendim paylastim ve burda form doldurdum

    YanıtlaSil
  3. bloga uye oldum instagram ve twitterde takipteyim twetledim

    YanıtlaSil
  4. katıldım formu doldurdum :)

    YanıtlaSil
  5. katıldım paylaşım yaptım şartlar tamam

    YanıtlaSil
  6. Katıldım blogumda paylaştım
    http://bubenimmdunyammm.blogspot.com.tr/2016/01/cekilis-var_27.html

    YanıtlaSil
  7. iki gün geç gördüm olmadı :)) aslında tüm yazılarını okurum bunu görmediysem kısmetim değilmiş diyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET ÖYLE DEMEK Kİ KISMET DEĞİLMİŞ. 1-2 AYA KADAR YENİ BİR ÇEKİLİŞ düzenleyeceğim. İnşallah ona katılırsın. Sevgiler...

      Sil