5 Ocak 2016 Salı

Titiz Hanımlar İçin VİSSMATE

Her kadın temizlik yapar; çünkü dağınık ve pis evde yaşamak kadınların ruhunu daraltır. O yüzden hemen hemen hepimiz evimizde amma sık, amma ara sıra da olsa temizlik yapıyoruz. Peki ama yaptığımız temizliği hangi deterjanlar ile yapıyoruz? Bu sorunun cevabını benim gibi anne olanlar; özellikle sağlıklı doğal temizlik ürünü ile der. Evet günlük temizliklerimiz de mümkün mertebe doğal temizlik ürünleri kullanıyoruz, yada kullanmaya çalışıyoruz diyelim. Çünkü şu bir geçek ki; hiç bir titiz kadın çamaşır suyu kullanmadan dip bucak temizliği yapamaz. Çünkü onun belleğinde dip bucak temizliği denilince hemen bir kova içinde çamaşır suyu ekli suda, temizlik yapmak gelir. Daha sonrada o evde hakim olan çamaşır suyu kokusu aklına gelir. Bunu hangi kadına sorarsanız sorun cevap değişmez; aynıdır...

Titiz Hanımlar İçin VİSSMATE

2015 yılında piyasa sürülmüş olan vissmate ''hijyende tek'' slagonu ile harekete geçmiş. 2015 yılının son günlerinde evime vissmate'den gelen paketi sayesinde; ürünü bol bol kullanıp, fikir sahibi oldum.

Bana gelen pakette tam 4 çeşitten oluşan çamaşır suları vardı. Bunlar ise; çam ormanları, çiçek bahçesi, deniz ferahlığı ve limon gücü olmak üzere...

Ben bu ürünlerden çam ormanları kokulu vissmate çamaşır suyunu tuvalette; deniz ferahlığı kokulu olanı ise banyolarda kulandım. Mutfakta ise limon gücü ile yağlı tezgah ve mutfak dolaplarımda fazla güç ve zaman harcamadan çok kolay şekilde kurtuldum. Bu arada çiçek bahçesini ise salon temizliğinde kullandığım su dolu kovanın içine bir iki damla damlatıp, öyle kullanmaya başladım.

Birde bulaşık makinesi kullanan kişilerin en büyük sorunlarından biri olan bulaşık makinesinde oluşan kötü kokulardan kurtulmak için bulaşık makinesini çalıştıracağım zaman deterjan gözüne değilde; kapağına bir iki sıkım sıkıp, daha sonra kapağını kapatıp, çalıştırıyorum. Böylece bulaşık makinemi açınca; kötü bir koku değilde, çok güzel bir çiçek kokusu karşılıyor.

Yoğun kıvamlığı ve renkli ambalajı ile tüketicilerin çok hoşuna giden bir türden olan vissmate sanırım son günlerde adını çokça duyacağız. Hatta tüm temizlik reyonlarında gözümüz vissmateyi arayacağa benziyor. Çünkü bir defa kullanan bir daha başka marka kullanmak istemeyecek... Benden söylemesi ;)

İletişim için:

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Dinlerim ben arkadaşımı alırım hemen:) sevgiler iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  2. Ben de yakında inşallah ürün deneyimi mi paylasabilirim. Siz çok güzel anlatmışsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eminin sizde çok güzel yazarsınız...

      Sil