12 Aralık 2014 Cuma

ÇOCUKLARI MUTLU ETMEK Mİ? ÇOK BASİT ;)

Havanın soğuk olması birde üstüne iş güç binince okula gidip gelmek haricinde son bir aydır burnumuzun ucunu dahi olsun dışarı çıkaramadık. :(

Bana sağdan sağa gelmeler başladığını gören eş kişisi hafta sonu çocukları ve beni alıp bir AVMye götürdü. Eee bu havada gezilecek yer AVM den başka bir yer yok parka gitmek ise önümüzdeki bahara kadar yok... Hem zaten yakınımızdaki park okul yolundan daha fazla çamurlu olduğu için Efe ''anne bir daha bu parka gitmeyelim üstüm pislendi'' dedi...

En yakın AVM Optimum olunca kendimizi oraya attık. Hem zaten ev için almam gereken bir kaç bir şey vardı, bu fırsattan istifade onuda alırım diye düşündüm. Gerçi çocuklar ile alış-verişte bir kabus ama neyse ben bir yolunu bulur çocukları babaya bırakır rahat rahat gezerim diye içten içe planlar yaptım. :)

Biz avm de bir iki dükkan gezdikten sonra benim kuzular mızmızlanmaya başladı. Zaten Emir öyle AVMlerde gezmeyi hiç sevmez onun, alış veriş merkezlerinde zevk aldığı şeyler ya alt kattaki çocuk oyun alanlarında oyun oynamak yada buz pateninde kayanları izleyip düşen kişilere dakikalarca gülmek ve tabi ki birde diğer tüm çocuklar gibi fast-food bölümünden bir şeyler yemektir. Bunu bildiğim için eşim ile çocukları pizza yemek için fast food bölümüne gönderdim. Bende bu fırsattan istifade bir iki dükkan gezdim ama yok istediğim tarzda pek bir şey bulamadım. Tam sıkılmaya başlamışken birde baktım ki karşıma LocoPoco çıktı. Çocuk oyuncak dükkanlarını halen gezmeyi çok seven ben, çok sevindim. Hazır yanımda bebelerde yokken ''oğlum yapma- onu elleme- kırarsın'' gibi sözler sarf etmeden vede görevli kızın gözü üzerimizde sanki bir şeyi alıp kaçacakmışız yada kıracakmışız da oda onu bekler gibi dik dik bize bakması olmadan, rahat rahat oyuncaklara bakabilirim. Ve Efe'nin yaklaşan doğum günü için ise bir hediye bulabilirim diye düşündüğümden hemen kendimi locopocoya attım. O kadar çok çeşit vede farklı kategorilerde oyuncaklar var ki hangisini beğeneceğimi, ne seçeceğime karar veremedim. Aslında ben daha çok pelüş oyuncaklar sevdiğim için peluşları sevdim. Ama benim kuzular biz kız mıyız biz erkeğiz diye düşündükleri için bu tarz oyuncakları sevmez diye düşündüğüm için oradan bir şey almadım. Eve gidip çocuklar ile birlikte netten Efe'nin istediği bir oyuncağı alırım diye düşündüm. 

Eve gelince çocuklar ile birlikte netteki oyuncaklara baktık. Site o kadar güzel hazırlanmış ki her yaş kategorisi için ayrı ayrı bölümler oluşturulmuş. Ayrıca oyuncak türlerine göre de çeşitlendirme yapılmış. İster öğretici, ister puzzeli, ister oyun hamuru tarzı, isterseniz de pelüş tarzı oyuncakları seçer oradan çocuğunuzun istediği şeyleri alabilirsiniz. Üstelik 75 TL üstü alış-verişler için kargo ücreti tok. Kargosu ise hemen bir iki gün içinde elinize sapasağlam ulaşıyor. Bu konuda çok titizler takdir ettim doğrusu.

Bizim oyuncak seçimimiz Efe'yi etkilemek için o kadar çok uğraşmama rağmen Efe yine bildiğini okudu ve  Trash parck 3 çöps çetesi UFT fırıldak çöps arena  oyunu seçti. Bu oyun setini almak isteyince bende fazla zorlamadım nede olsa doğum günü onun doğum günü. :)

Emir'im yanında boynu bükük kalmasın diye düşündüğüm için oğlumun takım sevdasını da kullanarak ona da son zamanlarda en çok ihtiyacı olan bir tane galatasaraylı çelik matara siparişi verdim.

Sipariş verdiğim gün hatta saatten itibaren kargonun yolunu dört göz ile bekleyen kuzuları kargocu daha fazla bekletmeden 2 gün sonra kargo kapımızı çaldı. Ben hemen kuzuları çağırıp paketi onlara verip, imzamı atıp kargocuyu gönderdim.

Bizimkiler ise alel acele paketlerini açıp çöps çetesi oyunu oynamak için kuruldular. :)


Bir çocuğu mutlu etmek aslında ne kadar çok kolay, kolay olduğu kadarda dünyanın en güzel duygusu :) Çocuklarım mutlu mutlu kahkahalar atıp oynarken bizde eşim ile onları izleyerek mutlu olup loco poco ya Allah razı olsun diye dualar ettik.


Bu oyunun nasıl oynadığına gelecek olursak oyunu oynamak çok zevkli ister tek kişi isterseniz de iki kişi ile oynayabilirsiniz. Ama bence her oyunda tek başına oynamaktan çok iki kişi oynayınca daha zevkli olduğu için iki kişi ile oynanılırsa daha bir zevkli oluyor. Hatta siz bu oyunu ara ara girerek 3 kişi yada 4 kişilik dahi oynayabilirsiniz. :) Sizinde dahil olduğunuz oyunları çocuklar daha çok seviyor tecrübeye tabidir. :)

 Özellikle erkek çocuğu anaları size söylüyorum. Çocuklar bu oyuna bayılıyorlar. :) Bence onları mutlu etmek bu kadar kolayken hiç zaman kaybetmeden sizde onları mutlu edin. :)



Üstteki videoda nasıl oynandığını gösteren bir tanıtım videosu var oradan bakabilirsiniz.


Emir'im ise o gün okula giderken hemen suluğunu boynuna takıp tıp ki bir ceylan yavrusu gibi seke seke belki binerce kez teşekkürler ederek okula gitti. :)

Bu dünyada çocukların ışıl ışıl gülen gözler ile size bakması kadar güzel bir şey var mı?


Hoşça kalın.

2 yorum: