17 Kasım 2014 Pazartesi

TÜRKİYE SELÇUKLULAR DEVRİNDE KONYA KİTABINI OKUDUM

Yazar: Doç. Dr. Tuncer BAYKARA

Sayfa Sayısı: 147

Yayın Evi: Kültür ve turizm bakanlığı


Türkiye Selçukluları Devrinde Konya kitabı nereden  evimize geldi, kim hediye etti hiç hatırlamıyorum ama kitaplık rafında senelerce dururdu. Her yeni bir kitap aradığımda elime geçer. Önce sayfalarını bir karıştırır sonrada ''Ama benim tarihim hiçbir zaman iyi olmadı ki onun için ben bu kitabı okurken kesinlikle sıkılırım'' diyerek tekrar yerine koyardım.

Daha ki evde yeni okunacak hiçbir kitap kalmayana kadar. Birde baktım ki ben tüm kitapları okumuşum bir iki ansiklopedi vede bu kitaptan başka okunmamış bir şey kalmamış. :( Eee o zaman bu kitabı okuyayım bari hem belki buradaki tarihi kitabını nasıl sevdi isem bunu da severim diyerek okumaya başladım...

Sayfaları çevirerek teker teker okumaya başladım ama maalesef pek has duyarak okuyamadım. İlk başlarda Konya benim memleketim. Memleketimin tarihini de öğreneyim diyerek bilgiye aç biri gibi okudum ama maalesef dili hiç yalın değil. Daha çok bilgi vermek için ama bu bilgi verme olayı da şuanda Konya da izi dahi kalmamış yerler olunca insan ister istemez biraz sıkılarak okuyor.

Ben kitabı pek sevemedim gerçi başta da yazdığım gibi benim tarihle pek aram yi değil o sebepten de olabilir. Belki benim yerine tarihi çok seven biri okumuş olsa kitabı severek vede büyük bir zevkle okumuş olur. o sebepten sevmeme problemi benden de kaynaklanıyor olabilir...

Öyle yada böyle kitabı sonuna kadar okudum. Buda benim sevdiğim en iyi huylarımdan biridir. Bir işe yada kitaba başladı isem onun sonunu getirmeden rahat edemem başka işe yada kitaba da başlayamam illaki o kitabı okuyup bitirmem gerekiyor ki yeni bir kitaba yada bir işe başlayayım... ne yapayım antikayım işte, tam müzelik kadınım demi :)

peki ya şimdi ne olacak benim kocişko ''bak yeni ev aldık bir sürü masrafımız var onun için sana şimdilik yeni kitaplar alamam'' diyor. :( Ama ama bende çoook kitap okumak is-ti-yo-rummm :( aranızda bana kitap sponsoru olacak kişi yok mu!... ;)

Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. http://kitapokumakistermisin.com/kitapokumakistermisin.php

    Ücretsiz kitap isteyebilirsiniz.Okuyunca iade etmek koşuluyla .
    Ayrıca internet üzerinden indirip de okuyabileceğiniz bir sürü online site var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet ben bunu neden daha önceden düşünemedim... Çok teşekkürler sevgili adsız :)

      Sil