26 Kasım 2014 Çarşamba

TURBAN HOTEL (Kapadokya gezisi son kısmı)

Kapadokya gezimi, uzun uzun olarak gezdiğim her yerini vede öğrendiğim her ince ayrıntıyı sizler ile paylaştım. Ama tek bir şey paylaş(a)madım. Çünkü an olarak yazacak o kadar çok şey vardı ki geçmiş olan o tatili yazmaktansa anı yazmak bana daha cazip geldi ve otel bilgisini biraz erteledim. Ama sürekli aklımda idi. Çünkü hemen hemene her tatilde gezdiğim yerleri yazdıktan sonra hemen arkasında kaldığım otel yada ev hakkında bilgide veriyorum. Bu tatil gezimin arkasından da kaldığım yer hakkında bir yazı hazırlamak istiyordum. Veee hazırladım. :)

Turban Hotelde kaldım...



Turban hotel, geniş bir arazi üzerine kurulmuş, ikişer katlı bir apartman şeklinde yapılmış bloklar hallinde olan çevre düzenlemesi vede yüzme havuzu ve hamamı olan güzel bir otel.


Odasında mini bir dolap, havlular, televizyon, saç kurutma makinesi gibi tüm araç ve gereçler vardı tek olmayan terlikleri idi.
.

Sabah kahvaltısı vede akşam yemeği açık büfe idi. İstediğin kadar istediğin çeşitleri yemek için kendin bir servis tabağı alıp, alabilirsin. Ekmek vede yiyecekler ücretsiz sadece içecekler ücretli. Otelin çıkışında onun ücretini de otel ücreti haricinde istiyorlar.


Akşam yemeğinde balık, et ve tavuk olmak üzere üç çeşit et çeşidi var, kırmızı etçi eş kişisi et, beyaz etçi ben ise balık yedim. Bu arada buğulama balıkları çok lezzetli yapıyorlar, ba-yıl-dım... :)


Otel, Ürgüp'ün merkezine çok yakın bir yerde olduğu için akşam yemeğini yedikten sonra isterseniz yürüyerek Ürgüp'ü gezmeye gidebilirsiniz. Burada da Mustafa Ceceli konserine giderken...


Kapadokya'yı gezdikten sonra yorgunluğunu atmak vede serinlemek için, gün içinde tüm saat serbest olan, istediğin zamanda gidip girebileceğin bir yüzme havuzu var. Hemen yanında da çocuk havuzu var. Sabah vakti ise genellikle boş oluyor. Kocişko boş olan havuzun keyfini çıkartırken...


O havuzun keyfini çıkartırken bende bir şezlongda serin serin sesiz ortamda kitabımı okudum.. Ohhh mis gibi doğa havası eşliğinde kitap okumak gibisi var mı diye daha önceden demiştim demi?. :)



Otel çevresi düzenlemesine bayıldım, özellikle çimleri her gün biçen ve bakımını yapan bir tane görevli vardı. O sebepten etrafı tertemiz vede çok nezih bir ortamdı.


Ama ben bahçesinde bir tane salıngaç buldum. :) Hazır çocuklarda yokken biraz çocuk olmak hiç fena olmaz diyerek salıngaça atlayıp bol bol sallandım... :)


Arabanız için park edebileceğiniz ota parkı, basket, voleybol oynama yerleri olan çok kullanışlı vede güzel bir yerdi. Biz Turban otel'den memnun olarak ayrıldık. Üstelik ücreti de yanılmıyorsam tek kişi her şey dahil sabah ve akşam yemeği de içinde 120 TL idi...

Hoşça kalın.



2 yorum:

  1. Kapadokya en sevdiğim yerlerden biri benim. Sizi blogger haritasında keşfettim hemen takibe aldım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orasını kim sevmez ki :)
      teşekkür ederim bloğuma hoş geldin, tamam şimdi geliyorum :)

      Sil