31 Ekim 2014 Cuma

TOKİDEKİ SES TAŞINIYOR MU?

Tokideki ses facebook sayfamdanda takip ettiğiniz üzere taşınma telaşında....

Taşınacağımı bildirdiğimde önce öğretmenler daha sonra sanal alemdeki arkadaşlar 'neden şimdi taşındığımı. Taşınma işini biraz ertele sem daha iyi olacağını' sürekli söylediler... Ama onlar işin aslını bilmedikleri için gayet normal şekilde konuşuyorlar. 

 Halbuki bilmiyorlar ki Tokideki ses 1 salon vede 1 yatak odasından olaşan küçük evinde tam tamına 6 sene yaşamış biri olduğu için buhran yaşaması vede daha geniş bir eve çıkmak için acele etmesi gayet normal olduğunu kimse bilmiyor..

Yaklaşık 3 senedir blog yazarım ama bugünden bugüne evimden hiç rahatsızlığımı sizlere iletmedim. Çünkü ben elindeki ile mutlu olmaya çalışan biriyim. Sadece ev için değil başka konular vede olaylardan da ne zaman üzücü bir olay  ile karşılaşsam o olaydaki en güzel yanı arar bulur sonra çocuklarım, eşim ve dostlarıma gösterir. Ve onlara 'Bakın gördünüz mü bu olay aslında bizim düşündüğümüz kadar kötü değilmiş. Bunda da bir hayır varmış'' Derim.. Evet evet Polyannacılık oynarım. Bu huyumdan da hiç şikayetçi değilim iyi ki bu şekilde güzel bir huyum vede özelliğim var diye kendim ile de çok gurur duyarım.

Ama hayat şartları hepimizin bildiği üzere bazen o kadar çok ağır oluyor ki. İnsan bir nefes almak, hatta bulunduğu ortamı değiştirip. Farklı bir ortamda başka başka insanlar ile tanışıp. Farklı yerlerde yaşamak istiyor. Ben şuanda tamda o anı yaşadığım için. İki hafta bilemedin üç hafta sonra taşınmak istiyorum. Şuanda bilemiyorum belki gittiğim o ortam, şuanda bulunduğum bu ortamı aratacak derecede kötü bir ortam. Belki bizleri zor vede kötü günler bekliyor..vb. şeyler olup şimdiki küçük ama sıcacık evimi arayacağım belki... Ama geleceği kim bilir ki belkide tam tersi şimdiki durumumdan daha mutlu vede huzurlu olacağız... Onun için ''güzel düşünelim ki güzel şeyler olsun'' Diyerek düşünüp. hep güzel şeyler düşünüyorum. Allah'ın izni ile inşallah her şey çok güzel olacak... :)

Hımm birde bildiğiniz üzere bu taşınma işi de çok hafife alınılacak bir durum değil. Önce yeni evin su, doğal gaz ve elektrik gibi abonelik işlerini halletmek, daha sonra ise yeni evimize gidip temizlik yapmak gerekiyor. Ve son olarak ise evin eşyalarını teker teker kolile, taşı ve sonrada tekrar yerleştir gibi sıkıcı vede yorucu bir süreç beni beklemekte... Tabi ki tüm bunları yaparken annelik görevimi üzerimden çıkarıp bir köşeye bırakamayacağım için. Tüm işlevselliği ile de annelik görevim devam edecek... Çocukların okul hayatı ile birlikte....

Arkadaşlar anlayacağınız tokideki sesi çok zor vede yoğun günler bekliyor. Onun için şimdiden hepinizin dualarına vede pozitif enerjilerine talibim...

Hoşça kalın...


2 yorum:

  1. Merhaba,

    Allah kolaylık versin. Gözünüzde büyütmeyin çoğu kişi taşınmayı sıkıcı ve yorucu bir süreç olarak görür ama ben ferahlamanın tebdili mekanın getireceği rahatlamanın daha fazla olduğunu düşünüyorum. Değişiklik iyidir :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Eminim herşey çok güzel olacak. Rabbim yardımcınız olsun

    YanıtlaSil