1 Kasım 2013 Cuma

GÖMLEK YENİLEME VE KOMBİN

İyi akşamlar arkadaşlar, son zamanlarda paylaştığım şeylere baktım da sizlere hiç kendin yap çalışmalarımı paylaşmamışım. Halbuki şuaralar sürekli bir faaliyet halinde bir şeyleri yenilemekteyim ama; bloğuma ekleme fırsatım olmadığı için biraz ertelenmiş... Merak etmeyin bugün bir tanesini ekleyerek sizlerle paylaşacağım.

Başlıktan da anlayacağınız üzere bir tane gömleği yenileyip daha sonra onu kombinledim bile :)

Alttaki resimde kombinimi görüyorsunuz...

tokideki sesin gömlek yenilemesi

Kombinde ki gömlek senelerdir kullandığım bir gömlek, renkler vede kesimi çok hoşuma gittiği için çok beğenerek kullandığım bir gömlekti. İlk hali bakınız altta...

tokideki sesin gömlek yenilemesi

Son iki sendir hepinizin bildiği üzere dantel kıyafetlerde sürekli kullanılır oldu... Bence iyide oldu ben dantelli kıyafetleri daha zarif vede güzel bulduğum için genellikle danteli, kendin yap projelerimde kullanır oldum...

Özellikle kotonun kot gömleğindeki dantelli omuz detayı aklımda bir fikir oluşturdu :) Eee aklıma bir kere bir şey düştü ben onu yapmadan rahat yatar mıyım?... :) Elbette yatmam... :) Veee öyle de oldu hemen aklıma gelen projemi aktif hale getirdim. :)

tokideki sesin gömlek yenilemesi

Dantelli bir güpürü omuz ölçülerine göre ayarlayıp, kesip, diktim... Sonuç olarak ise kesimini çok beğendiğim gömleğimi yenileyerek bir müddet daha giyme fırsatım oldu...

tokideki sesin gömlek yenilemesi

Yukarıdaki resim kolaj-inde de kombinin detayları vurgulamak için ekledim... Umarım sizlere de fikir olur der ve ben kaçarım :)

Diğer dantelli kendin yap çalışmam için tık tık

Hoşça kalın.

23 yorum:

  1. ellerine sağlık güzel bi hava vermiş

    YanıtlaSil
  2. Çok tarz olmuş,güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  3. Canım ya çok beğendim., ellerine ,fikirlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. şık bi değişim oLmuş caNım... güzeL güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canım :) Allah razı olsun...

      Sil
  5. ellerine emeklerine sağlık canım.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun...

      Sil
  6. Dantelin asaleti :)
    Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. Dantel gömleğe çok yakışmış.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Bir kişi de onca zamandır kolej değil o kolaj dememiş 😩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu şekilde yapılan yorumları dikkate alıp, düzenlerim. O yüzden sizin yorumunuza dikkate alıp, düzenledim.Ne kadar çok dikkat etsem de bende bir insan olduğum için bu şekilde kelime hatta bazen cümle yanlışlarım oluyor. Maruz görün. Sevgiler...

      Sil
  11. Ellerine sağlık. Güle güle kullan ins

    YanıtlaSil