30 Kasım 2013 Cumartesi

Hızlı Ve Öfkeli 6 Filmini izledim

Bu filmi aslında izleyeli bayağı zaman oldu ama ancak paylaşabiliyorum... aslına bakarsanız şimdi, notlarıma baktım da bayağı bir paylaşacağım film birikmiş onları sizlerle tek tek paylaşmam gerekiyor, ama gelgelelim ki 2 çocuklu bir blogger de ancak çocuklardan ve evden fırsat buluyor da paylaşabiliyor :) 

 Film hakkında bilgi vermeden önce şunu belirtmeliyim ki hızlı ve öfkeli serisini  eğer ki aksiyon ve gerilimden hoşlanıyorsanız kesinlikle izleyin. Çünkü her seri bir ayrı harika...

tokideki sesin izlediği, hızlı ve öfkeli 6


Filmin konusunda ise, Dom ve Brian'ın Rio soygunu oldukça kilit bir ismin çetesini çökertip, ekibe 100 milyon dolar kazandırdığından beri, paraya para demeyen kahramanlarımız dünyanın tadını çıkartıyordu. Fakat bir yandan da eve dönmek ve kaçmadan, saklanmadan yaşamak arzusu içlerini kemiriyordu. Ne kadar çok paraları olsa da, aileden ve yuvadan uzak hayat bir süre sonra zor gelir. Bu arada Hobbs dünyada 12 ülkeye yayılmış bir suç organizasyonu araştırmaya başlar. Bu örgüt her biri birer ölüm makinesi olan paralı askerlerden oluşmaktadır; ve örgütün ikinci lideriyse Dom’un öldüğünü sandığı eski aşkı Letty’den başkası değildir! Adamlarla kapışmanın tek yolu onları kendi seviyelerine yani sokaklara çekmektir.

Hobbs, Dom'a takımını Londra'da yeniden toplamasını teklif eder, karşılığındaysa haklarındaki tüm dava dosyaları ve suçlamalar düşürülüp eve geri dönmeyi, ailelerine kavuşmayı vaat eder. Dom ise hemi özgürlük düşüncesi cazip geldiği için üstüne üstelik sevgilisini de tekrar görmek arzusu sayesinde teklifi kabul edip arkadaşlarını tekrar bir araya getirip bir grup oluşturup, o örgütü çökertmek için karşılarına çıkarlar... Veee asıl aksiyon ve heyecan bu sahneden sonra başlar. İsterseniz daha fazla anlatmayayım da sizlerde izleyin de o aksiyonu bizzat yaşayın...

Bu arada bu filmin bitişinden de anlaşıldığı üzere bir başka serisi daha çıkacak, ben o seride ne olacak nasıl bir aksiyon ile karşılaşacağız merak etmekteyim :) o sebepten hızlı ve öfkeli 7 filminin vizyona girmesini merakla beklemekteyim...

Hızlı ve öfkeli Tokyo yarışı filmi hakkındaki yazım için tık tık

Hoşça kalın.


4 yorum:

  1. hızlı ve öfkeli serisinin hiç birisini kaçırmadım bende sabırsızlıkla bekliyorum yenisini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamanda 7. side vizyona girer...

      Sil
  2. Bircok bayanin aksine aksiyon filmlerine bayiliyorum esim bayaa sansli sanki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ooo sende bendensin desene aynen bende öyle içinde heyecan ve aksiyon olan filmlere bayılıyorum....

      Sil