4 Kasım 2013 Pazartesi

TOKİDEKİ SESİN SPORTİF KOMBİNLERİ

Haftanın ilk günüden herkese kos kocaman bir merhabaa!... :)

Cumartesi pazar biz genellikle sevdiklerimiz ile beraber dışarıda idik... Çok güzel bir hafta sonundan sonra monoton vede yoğun geçecek olan bir haftaya girdik... Herkese kolay gelsin...

Bugün sizlere geçen cumartesi vede pazar günü spor kıyafetler giymiştim onları paylaşmak istiyorum.

İlk olarak cumartesi günkü kombin ile başlayalım... Salaş siyah hırkam batikten, siyah şal defactodan, içimdeki beyaz uzun penye semt pazarından, kot pantolan ise lekeden, beyaz spor ayakkabısı da semt pazarından...

tokideki sesin sportif kombini

Bu fotoğraf alış veriş sonunda AVM nin kafetarya bölümünden çekilmiş bir poz...

Şimdi ise pazar günü evden çıkarken çocuklar ile birlikte çekindimiz bir fotoğraf ile kombinimi paylaşmak istiyorum.

tokideki sesin sportif kombini

Kırmızı hırkam dıy. İçimdeki beyaz tunik gezerden, kot pantolon maviden, spor ayakkabısı cumartesi günü kocacığım almıştı hatta instagramda da paylaşmıştım :) şal ise bir komşu satıyordu ondan aldım. Çanta da dıy ama halen sizlerle paylaşmadım. En yakın zamanda onunda postu gelecek beklemede kalın...

Vee son olarak pazar günü gece çekilen mutlu aile pozu ile postumu bitirmek istiyorum...

tokideki sesin sportif kombini

Ailenizde huzur ve mutluluk, yüzlerinizde ise gülümseme hiç eksik olmasın... :)

Hoşça kalın.

13 yorum:

  1. amiiin diyorum son cümlene canım. spor kıyafet gibisi yok valla. öellikle böyle geilerde birebir. sevgilerççç

    YanıtlaSil
  2. canım bende son cümlene amin diyorum.Kombinlerin de yakışmış sana.Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sevgi ve selamlar benden sana olsun....

      Sil
  3. ne kadar sıcak samimi ok güzel çok güzel

    YanıtlaSil
  4. spor kıyafetlerde ayrı bi yakışmış..bu arada canım ben bayat ekmeklerle ilgili paylaşımlarını çok beğenmiştim ve son yazımda senin linklerini de belirterek paylaşımda bulundum senden izin almadım ama buradanda sorayım bi sakıncası varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)
      hayır canım hiç bir sakıncası yok link vererek paylaşım yapman beni mutlu eder :))

      Sil
  5. tamam canım şimdi içim daha bi rahatladı :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah canım size. Spor giyim çok yakışmış . öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) bende seni öpüyorum...

      Sil
  7. Aminnn...
    ne güzel bir aile pozu...

    YanıtlaSil