13 Kasım 2013 Çarşamba

Cüzdan Yenileme

Merhabalar sevgili okurlar, yine karşınızda önceden yapılmış ama sizlerle paylaşılma fırsatı olmamış bir post ile karşınızdayım... Ne mi?... Elbette kendin yap postu ile :)

İsterseniz daha fazla sözü uzatmadan direk yaptığım çalışmayı sizlerle paylaşayım.

tokideki sesin cüzdan süslemesi

Yukarıdaki resim kolejin de de gördüğünüz üzere sıradan pumanın cüzdanını, çizilmiş bir cd 'yi keserek üzerine yapıştırdım. :) Böylece cüzdanım biraz parıltı ve renk katıp tasarım bir cüzdan haline geldi. Her ne kadar çok basit bir işlemmiş gibi gözükse de cd leri küçük küçük kesmek güç isteyen bir şey olduğu için biraz zorlanarak kestim. Ama sonucu görünce yorgunluğumu unuttum gitti :)

tokideki sesin cüzdan süslemesi

Bir başka değerlendirme çalışmam olan süt kutusundan yaptığım cüzdan çalışmam için tık tık

Hoşça kalın.

22 yorum:

  1. Çook değişik bir hava katmış gerçekten. Ellerine sağlık. Eski Burda sayılarında görmüştüm bu uygulamayı ama onlar tshirte uygulamışlar, yıkarken problem olur demiştim. Bu şekilde gayet kullanışlı, cüzdan da yeni gibi olmuş ;) Mutlu günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. aa çok hoş olmuş gerçekten ellerine emeklerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım... sevgiler benden sana olsun.

      Sil
  3. Vallahi ellerine sağlık çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  4. bireysellik katmak önemlidir kullandıgımız parçalara ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş parıl parıl ben sevdim. CD'yi makasla nasıl kestiniz acaba çok sert

    YanıtlaSil
  6. nasıl harika olmuş, ne kadar yaratıcısınız! ellerinize sağlık! Her ne kadar bu aralar zaman ayıramasam da bir DIY hastası olarak çok sevdim:)))

    YanıtlaSil
  7. Canım eline sağlık güzel görünüyor. Ama cd yi kırmak çok zor gelmiştir. Emek harcamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, evet öyle emek harcayarak yaptım....

      Sil
  8. Ellerine sağlık güzel bir fikir
    Kullandınmı peki elini rahatsız ediyor mu kesme durumu falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hayır halen kullanmadım ama zaten çantada duracak olduğu için pek rahatsız etmez...

      Sil
  9. ilk aklıma gelen eli kesmez mi bu kırıklar ? :) çocukların eline geçmese iyi olur sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayır o kadarda da değil düzgün kullandıkça bir sorun olmuyor...

      Sil
  10. Elinize sağlık. Bu cd ler süsleme işine yarıyor gerçekten

    YanıtlaSil