12 Kasım 2013 Salı

KORKU EVİNİ İZLEDİM

Günaydın günaydın!... :) sevgili okurlar tokideki ses yazarınız tekrardan sağlığına kavuştu ve şimdi turp gibi karşınızda :) Cuma gününden beri soğuk algınlığı rahatsızlığım vardı zaten o esnada gerek postum da gerekse ınstagramdan sürekli halimi sizlere beyan etmiştim... Bu esnada sürekli geçmiş olsun mesajlarınızı vede acil şifalar dileklerinizi aldım bu durum beni çok mutlu etti :) çok teşekkür ederim arkadaşlar...

Hastalığım süresince bol bol yatıp dinlendim, kitap okudum ve hafta sonları da evde eşimle birlikte dinlenerek film izlemekle geçirdik... Ama önümüzdeki hafta ise bu haftanın acısını çıkaracağım kendimi dışarı atacağım :) ... Evet ne demiştik film izledik... Zaten bugün bu postta da başlıktan da anlayacağınız üzere sizlere bir filmden bahsetmek istiyorum...

TOKİDEKİ SESİN İZLEDİĞİ FİLM

Korku evi, filmin isminden her ne kadar tamamen korku odaklı bir filmiş gibi algılansa da, aksine film psikolojik gerilim yüklü bir film. Bence hiç filmin adına takılıp izlememezlik yapmayın aksine hiç düşünmeden izleyin...

TOKİDEKİ SESİN İZLEDİĞİ FİLM

İsterseniz şimdide filmin konusu hakkında sizleri bilgilendirmek maksadı ile ufakta olsa bilgi vereyim... Filmde iki çocuklu bir aile sakin bir yaşantı sürmek için ıssız bir kasabaya taşınır ancak orada boşanmış olan komşuları karısını öldürtmek isterken yanlışlıkla o ailedeki kadın vede çocukları bir katile öldürtüyor... Filmde zaten burada başlıyor bence film iki kısım halinde ilk kısımda sanki normal perili ev filmiymiş gibi geliyor ama sonrasında her şey ortaya çıkınca film açıklığa kavuşuyor.

Bizim zevkle izlediğimiz bir holywood filmlerinden biriydi, zaten oyuncularda süper... Eeee o zaman daha ne olsun hiç zaman kaybetmeden izleyin :)

Diğer gerilim film tavsiyem için tık tık

Hoşça kalın..

4 yorum:

  1. iyilesmene sevindim.Sağlık ne kadarda önemli. azicik hastalaninca anlıyoruz da.Hele çocuklarda olunca daha bi kötü oluyor insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler evet aynen öyle sağlık çook önemli....

      Sil
  2. cok gecmiş olsun iyileşmenize sevindim bende iki gündür gribim oğluş hastaydı o iyileşti bu sefer bana gecti filmi izleyeceğim inş merak ettim cok severim bu tarz filmleri banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bence en kısa zamanda izle çok güzel bir film :)
      Bu arada size de geçmiş olsun...

      Sil